اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس مجمع امور صنفی آبادان خبر داد

شرکت همه اعضای صنوف آبادان در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری فارس: نائب رئیس مجمع امور صنفی آبادان از شرکت همه اعضای صنوف آبادان در راهپیمایی روز قدس به‌منظور حمایت از مردم منطقه به خصوص ملت فلسطین خبر داد.

شرکت همه اعضای صنوف آبادان در راهپیمایی روز قدس

احمد زندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: از آنجایی که اعضای بازار و صنوف آبادان جزئی از عصاره حکومت و جامعه ایران اسلامی هستند همپای همه ملت و به منظور پاسداشت سخنان امام راحل در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند.

وی افزود: همه بازاریان و اعضای مجمع امور صنفی آبادان در روز قدس و قبل از آغاز راهپیمایی در مقابل مجمع امور صنفی شهرستان گرد هم آمده و برای راهپیمایی آماده می‌شوند.

نائب رئیس مجمع امور صنفی آبادان ادامه داد: اتحادیه‌ها و بازاریان شهرستان آبادان در روز قدس با نصب بنر و پلاکارد بار دیگر تجدید پیمان خود را با امام راحل و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب نشان می‌دهند.

* تشدید بازرسی در ایام سعید عید فطر

احمد زندی با اشاره به نزدیکی عید فطر و نظارت بازار گفت: مجمع امور صنفی آبادان از سه روز قبل از شروع عید فطر و به منظور کنترل بازار بازرسی‌های خود را در سطح گسترده تشدید می‌کند.

وی ادامه داد: بازرسان مجمع با حضور متمرکز در نقاط مخصوص و حساس بازار که شهروندان بیشتری برای خرید مایحتاج عیدانه خود به آنها مراجعه می‌کنند حضور متمرکز و مداومی برای نظارت بر فروش و عرضه کالا دارند.

زندی در پایان گفت: مجمع امور صنفی آبادان در روز عید فطر و همگام با همه شهروندان آبادانی در برپایی نماز عید فطر شرکت کرده و از روزه‌داران منطقه پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول