اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارومیه:

بیداری اسلامی منطقه برگرفته از روز قدس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ارومیه گفت: بیداری اسلامی حاکم بر منطقه برگرفته از روز قدس است.

بیداری اسلامی منطقه برگرفته از روز قدس است

حجت الاسلام سیدمحمد فخری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: زمانی که استکبار جهانی و در رأس آن امریکا و اسرائیل بیداری اسلامی را که در جهان در حال همه‌گیری است دیدند از اینکه هر چه زودتر سرنگون می‌شوند، وحشت کردند.

وی با اشاره به بیداری اسلامی کشورهای منطقه به ویژه مصر، لیبی، بحرین، تصریح کرد: اسرائیل و آمریکا از این بیداری‌ها در هراس هستند و به فکر چاره‌جویی افتاده‌اند.

فخری با اشاره به تحرکات آمریکا در سوریه، افزود: آمریکا در تلاش است تا ضربه‌ای به سوریه وارد کند و بر این اساس قدرت خود را بر روی سوریه متمرکز کرده است چرا که اعتقاد دارند اگر سوریه شکست بخورد ایران اسلامی نیز دچار مشکلات فراوانی می‌شود در حالی که این گونه نبوده و آنها در خیال خام خود این مسائل را می‌پرورانند.

وی با اشاره به همکاری ترکیه و عربستان در این زمینه، خاطرنشان کرد: در این میان مقاومت مردم سوریه قابل تحسین است.

فخری حاکمیت هر چه بیشتر ملت‌های مسلمان منطقه را خواستار شد و گفت: در این راه باید با حمایت از مردم مسلمان منطقه راه را برای بیگانگان ببندیم.

وی برگزاری روز قدس که تجدید پیمان با آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهدای اسلام و تبعیت از آنها در روز جمعه است تاکید کرد و گفت: این مراسم روز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

فخری ادامه داد: با برگزاری راهپیمایی روز قدس مسلمانان اتحاد و همدلی خود را به جهانیان اثبات کرده و زیاده‌خواهی‌های دشمنان اسلام به ویژه رژیم صهیونیستی را محکوم و انزجار خود از این رژیم را اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت این روز در زمان حاضر، اظهار داشت: برگزاری باشکوه و حضور گسترده مردم مؤمن و مسلمان در این راهپیمایی از یاوه‌گویی‌های استکبار می‌کاهد و مشت محکمی بر دهان ابرقدرت‌ها و زورگویان است.

امام جمعه موقت ارومیه، خاطرنشان کرد: در زمان حاضر حرکت توفنده ملت مسلمان ایران و ملت‌های آزاده دیگر جهان اسلام، موجی از حرکت توده‌های دربند در سرزمین‌های اشغالی را پدیدآورده است و ملت مسلمان فلسطین با الهام از پیام امام خمینی (ره) و روحیه استکبارستیزی با دشمنان اسلام و قرآن مبارزه می‌کنند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول