اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

تشکیل 10 کمیته برای برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از تشکیل 10 کمیته برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس در این استان خبر داد.

تشکیل 10 کمیته برای برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم روز قدس در این استان اظهار داشت: امسال "بیداری اسلامی، نویدبخش آزادی قدس است"، به عنوان شعار سال جاری روز جهانی قدس انتخاب شده است.

وی افزود: بر اساس نظرسنجی انجام گرفته در سال گذشته توسط دانشجویان این استان بیشترین تاثیر را در مورد روز جهانی قدس از بین رسانه‌ها، برنامه‌های صدا و سیما به خود اختصاص داده‌اند.

گرجی با بیان اینکه در سال گذشته مسیر راهپیمایی در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری پر پیچ و خم بود، بیان داشت: در سال جاری بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته مسیر مستقیمی برای راهپیمایی در نظر گرفته شده و بلافاصله بعد از اتمام راهپیمایی ساعت 11 صبح در مصلای بزرگ این شهر مراسمی در این زمینه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز جهانی قدس مهم‌ترین مسئله راهپیمایی است که با توجه به شناختی که من از مردم غیور و شهیدپرور چهارمحال و بختیاری دارم مطمئنم در این روز برای ادای تکلیف و لبیک به مقام معظم رهبری به خیابان‌ها می‌آیند.

وی از فعالیت 10 کمیته برای برگزاری مراسم روز جهانی قدس در این استان خبر داد و گفت: 10 کمیته مسئولیت برنامه‌ریزی ستاد انتفاضه در این استان را بر عهده دارند، و برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم تلاش می‌کنند.

گرجی تصریح کرد: کمیته‌های پشتیبانی، انتظامات مردمی، فرهنگی و هنری ستاد انتفاضه قدس و کمیته ورزش و جوانان مهم‌ترین کمیته‌هایی هستند که برگزاری مراسم روز جهانی قدس در شهرکرد را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: مردم شریف و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری باید با حضور خود در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی به دهان استکبار بزنند و به جهانیان نشان دهند که ملت مظلوم فلسطین تنها نیستند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول