اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

راهپیمایی روز قدس اوج دفاع از مظلوم است

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه گفت: مردم انقلابی قروه همگام با مردم سراسر ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، اوج دفاع از مظلوم و همدردی با مردم ستمدیده فلسطین را در انظار جهانیان به تصویر می‌کشانند.

راهپیمایی روز قدس اوج دفاع از مظلوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، نادر فخری شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت روز جهانی قدس که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اعلام این مطلب اظهار داشت: روز قدس از جایگاه ویژه‌ای در جهان اسلام برخوردار است که بر اثر آگاهی‌بخشی معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری به یک مقوله بزرگ بین‌المللی تبدیل شده است.

فرماندار قروه با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز جهانی قدس توسط امام راحل تصریح کرد: نامگذاری روز قدس توسط امام راحل نشان از تدبیر، شجاعت و دوراندیشی آن پیر فرزانه بود و امام با این نامگذاری موجبات عزت اسلام و مسلمین و ذلت و خواری استکبار جهانی را فراهم کرد.

وی یادآور شد: مراسم راهپیمایی روز قدس موجب وحشت رژیم‌های استکباری به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد.

فخری تصریح کرد: آنچه که تاکنون بیم و وحشت را در خیمه دشمنان انداخته است، حضور همیشگی مردم در صحنه بوده و راهپیمایی روز قدس با آن شعارهای کوبنده‌اش مسلمین جهان را شاد و دشمنان را مایوس می‌کند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه هم با اعلام این مطلب که راهپیمایی روز جهانی قدس همه معادلات و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی می‌کند، گفت: روز جهانی قدس عاملی برای مجد و عظمت اسلام و مسلمین است.

ماموستا اسدالله محمدی مقابله مستضعفان با مستکبران عالم را از مهم‌ترین پیامدها و ویژگی‌های روز جهانی قدس عنوان کرد و افزود: این پیامد، بیداری مسلمانان جهان را به دنبال داشته است.

وی ایجاد حس خودباوری و توان مقابله با ظلم و ستم، تعیین سرنوشت ملت‌های محروم و مستضعف عالم و ایجاد اتحاد و وحدت مسلمانان جهان را از جمله ویژگی‌ها و پیامدهای روز قدس عنوان کرد.

ماموستا محمدی اظهار نمود: روز قدس مبدأ بیداری و همبستگی مسلمانان جهان قلمداد می‌شود و مردم مسلمان و آزادیخواه منطقه و ایران اسلامی‌ در این روز با حضورشان، قدرت و اقتدار جهان اسلام را به نمایش خواهند گذاشت.

در نشست تدارک برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در قروه، تمهیدات و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری گسترده و باشکوه این راهپیمایی اتخاذ شد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول