اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

روز قدس تدبیر امام راحل برای زنده نگه داشتن اسلام است

خبرگزاری فارس: فرماندار بیجار گفت: روز قدس تدبیر مرد بزرگی چون امام راحل است که با تأسی از رسول اکرم(ص) برای زنده نگهداشتن اسلام نامگذاری شده است.

روز قدس تدبیر امام راحل برای زنده نگه داشتن اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، خلیل جمشیدی شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس با تاکید بر حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، این روز را روز شکست رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی خواند و اظهار داشت: در این روز تمام مسلمانان و مردم آزاده جهان اعمال وحشیانه و اشغالگری اسرائیل را محکوم می‌کنند.

وی ضمن اشاره به حساس بودن راهپیمایی امسال عنوان کرد: دنیا نظاره می‌کند که حامیان رژیم جعلی اسرائیل در منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری در حال نابودی هستند و بیداری اسلامی و حرکت‌های مردمی زنگ خطر نابودی رژیم نامشروع اشغالگر قدس و سایر حاکمان سفاک در جهان را به صدا درآورده است.

جمشیدی افزود: روز جهانی قدس یادگار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی است که با گذشت بیش از 30 سال از پیروزی انقلاب، هرساله باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

وی به حمایت جمهوری اسلامی ایران از روند بیداری اسلامی در کشورهای منطقه با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس اشاره و بیان کرد: جمهوری اسلامی هیچ‌وقت در برابر این ناملایمات ساکت نخواهد نشست و با تمام تلاش و با حضور گسترده در صحنه به حمایت از مسلمانان ادامه خواهد داد.

فرماندار بیجار ضمن گرامیداشت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی یادآور شد: اسرا در زندان‌ها و سیاه چال‌های بغداد با پیروی از حضرت موسی ابن جعفر(ع) کوچک‌ترین نقطه ضعفی به دست دشمنان اسلام و انقلاب ندادند و ثابت کردند پیروان ولایت فقیه چه در بند باشند و چه آزاد وظیفه خطیر خود را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول