اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

مشارکت 35 هزار خانواده در طرح پزشک خانواده کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از مشارکت 35 هزار خانواده در طرح پزشک خانواده کنگان در سال جاری خبر داد.

مشارکت 35 هزار خانواده در طرح پزشک خانواده کنگان

تیمور یزدان‌شناس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: اجرای مصوبات سفرهای دولت و سفر مقام معظم رهبری در شهرستان کنگان امری ارزشمند و مهم است و از ظرفیت موجود برای تحقق این مهم استفاده می‌کنیم.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان در چند سال اخیر تلاش ارزنده‌ای در کنگان صورت گرفته و به ویژه اجرای کامل مصوبات سفر رهبری در حوزه بهداشت و درمان گامی اساسی در پیشرفت شهرستان است.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: اجرای 17 طرح بزرگ و مهم در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار 50 میلیارد ریال هم‌اکنون در دست اجراست و دانشگاه علوم پزشکی همکاری بسیار خوبی در اجرای طرح‌ها دارد.

یزدان‌شناس تصریح کرد: اجرای طرح پزشک خانواده در کنگان نیز از طرح‌هایی است که زیرساخت‌های لازم برای انجام آن فراهم شده و تا مهر امسال عملیاتی می‌شود.

وی عنوان کرد: با ارائه بسته‌های حمایتی، پزشکانی که در اجرای این طرح مشارکت دارند حمایت می‌شوند و امیدوار هستیم طرح پزشک خانواده با بهترین کیفیت در کمترین زمان ممکن اجرایی شود.

فرماندار کنگان افزود: در شرایط کنونی تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان برای اجرای این طرح آماده هستند و هم‌اکنون شهرستان آمادگی کامل خود را برای اجرای این طرح اعلام کرده است.

یزدان‌شناس از مشارکت بیش از 35 هزار خانوار در این طرح خبر داد و متذکر شد: تا امروز بیش از 25 هزار خانواده در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و برآورد می‌کنیم بالغ بر 35 هزار خانواده در اجرای طرح شرکت کنند.

این مسئول اذعان داشت: اجرای این طرح در کاهش هزینه خانواده‌ها در امر درمان بسیار تاثیرگذار است و باید نهایت تلاش خود را برای اجرای دقیق این طرح انجام دهیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول