اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رفسنجان خبر داد

ثبت‌نام 75 هزار خانوار در طرح پزشک خانواده رفسنجان

خبرگزاری فارس: فرماندار رفسنجان گفت: بیش از 75 هزار خانوار در طرح پزشک خانواده در این شهرستان سرشماری می‌شوند و تاکنون 60 هزار خانوار ثبت‌نام شدند.

ثبت‌نام 75 هزار خانوار در طرح پزشک خانواده رفسنجان

علی‌اکبر پورمحمدی امروز در حاشیه جلسه ستاد اجرایی پزشک خانواده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اینکه طرح پزشک خانواده یکی از طرح‌های خوب دولت در برنامه توسعه پنجم است، اظهار داشت: با اجرای این طرح دسترسی مردم به پزشک راحت‌تر و از رفتن به شهرهای دور جلوگیری و در نتیجه با کاهش هزینه‌های درمانی و ایاب و ذهاب روبه‌رو می‌شوند.

وی افزود: با اجرای طرح پزشک خانواده که هم پزشک متخصص و هم پزشک عمومی در این طرح شرکت دارند در برخی بخش‌ها هزینه‌ها 100 و در بخش‌های دیگر به نسبت پایین‌تر و در مجموع با کاهش هزینه مواجه هستیم و این به نفع مردم است.

فرماندار رفسنجان عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح ملی چهار کمیته اعم از کمیته اطلاع‌رسانی، آمار و فناوری، آموزش و پایش کارهای عملیاتی خود را انجام تا به موفقیت مطلوب برسیم.

پورمحمدی بیان کرد: تاکنون 80 پزشک عمومی و تعدادی متخصص در این طرح ثبت‌نام و اعلام همکاری کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود در شهرستان رفسنجان بیش از 75 هزار خانوار شرکت کنند که تاکنون 60 هزار خانوار ثبت‌نام شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح پزشک خانواده بیمه خدمات درمانی و تأمین اجتماعی به همراه مخابرات، کمیته امداد، بهزیستی و رادیو رفسنجان نیز اعلام همکاری کرده‌اند و رسانه‌ها باید طرح را دقیق بشناسند و اطلاعات را در اختیار شهروندان قرار داده تا مردم از چگونگی آن با خبر شوند.

پورمحمدی اذعان داشت: طرح مذکور اشتغال‌زایی خوبی برای قشر پزشک، پرستار و ماما ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول