اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت گچساران:

گچساران برای اجرای طرح پزشک خانواده با کمبود پزشک مواجه است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران گفت: این شهرستان برای اجرای طرح پزشک خانواده با کمبود پزشک مواجه است.

گچساران برای اجرای طرح پزشک خانواده با کمبود پزشک مواجه است

ستار اسدپور ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اجرای برنامه پزشک خانواده سبب توزیع عادلانه‌ خدمات درمانی و سلامت در نقاط مختلف کشور می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران با اشاره به اینکه بهداشت زیربنای فعالیت‌های اقتصادی و پیشرفت‌های اجتماعی یک ملت است، بیان داشت: رعایت اصول بهداشتی مطلوب زمینه‌ساز سلامت اقشار مختلف جامعه است.

اسدپور با تأکید بر لزوم توجه همه ادارات و دستگاه‌ها به رعایت و ارتقای شاخص‌های بهداشتی و سلامت افراد جامعه یادآور شد: همه باید اصول بهداشتی را رعایت کرده و در راستای سلامت روان و آسیب‌های اجتماعی برای سلامت جامعه تلاش کنند.

وی با تشریح روند اجرایی طرح پزشک خانواده در گچساران تصریح کرد: این شهرستان برای اجرای پزشک خانواده به 40 پزشک نیاز دارد.

اسدپور ابراز داشت: با توجه به ثبت‌نام به عمل‌ آمده از پزشکان، این شهرستان با کمبود افزون بر 12 پزشک مواجه بوده که ساعات کاری فعالیت پزشکان در پزشک خانواده مهم‌ترین دلیل عدم استقبال از ثبت‌نام در این طرح است.

این مسئول در گچساران ادامه داد: ساعت کاری پزشکان عمومی و ماماها در طرح پزشک خانواده در دو نوبت کاری از 12-8 و 20-16 است.

وی با اشاره به مزایای اجرای این طرح خاطرنشان کرد: کلیه خدمات بهداشتی و درمانی از جمله ویزیت مراجعان، تزریقات و فرانشیز دارو در سطح یک به صورت رایگان به بیماران ارائه می‌شود.

ثبت‌نام از مردم گچساران در برنامه پزشک خانواده از نیمه مردادماه آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه داد.

اسدپور سازماندهی ارائه مراقبت‌های بهداشتی و درمانی را یکی از مهم‌ترین نتایج طرح پزشک خانواده عنوان کرد.

رئیس مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران افزود: شهروندان باید در زمان باقی‌مانده برای بهره‌مندی از مزایای این برنامه ثبت‌نام کنند.

اسدپور یادآور شد: طرح پزشک خانواده در گچساران از ابتدای شهریور با زیر پوشش قرار دادن 100 هزار گچسارانی آغاز به کار می‌کند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول