اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سالانه

سازمان‌های بیمه‌گر 190 میلیارد تومان برای پزشک خانواده می‌پردازند

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: پیش‌بینی می‌شود سالانه 190 میلیارد تومان توسط سازمان‌های بیمه‌گر در سطوح مختلف طرح پزشک خانواده پرداخت شود.

سازمان‌های بیمه‌گر 190 میلیارد تومان برای پزشک خانواده می‌پردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدرضا میرزایی صبح امروز در جمع خبرنگاران طی نشستی خبری با اشاره به اینکه تاکنون 488 هزار نفر در مازندران با مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی، پزشک خانواده خود را انتخاب کردند، بیان داشت: این رقم معادل 45 درصد است.

وی به شهرهایی که بیشترین مراجعه‌کننده برای انتخاب پزشک خانواده در آن صورت گرفته اشاره کرد و گفت: شهرهای قایمشهر 115 هزار نفر، ساری 96 هزار نفر، نکا 39 هزار نفر، جویبار21 هزار نفر، تنکابن 17 هزار نفر، آمل  65 هزار نفر و بهشهر 26 هزار نفر پزشک خانواده خود را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه مردم برای انتخاب پزشک خانواده خود فرصت دارند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر به 600 پزشک در سطح یک نیاز داریم.

معاون بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه 3 هزار و 241 پزشک و پیراپزشک در این طرح ثبت‌نام کردند، افزود: از این تعداد، 893 پزشک عمومی و 308 پزشک متخصص و بقیه نیز در سایر رشته‌های مرتبط نام‌نویسی کردند.

میرزایی اظهار داشت: تامین خطوط اینترنتی، خرید کامپیوتر، انتخاب فضای فیزیکی برای مطب یا پایگاه، ارتباط با سامانه ملی از اقدامت اولیه پزشکان برای عقد قرارداد با سازمان‌های بیمه‌گر است.

وی با اشاره به اینکه فرم‌های سطح دو و پاراکلینیک در حال نهایی شدن است، گفت: بعد از بازدید سازمان‌های بیمه‌گر از جمله تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح و کمیته امداد از پایگاه‌های طرح پزشک خانواده، قرارداد منعقد می‌شود.

معاون بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از معرفی 486 پزشک به سازمان‌های بیمه‌گر برای عقد قرارداد خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود ماهانه 15 میلیارد و 800 میلیون تومان و سالانه 190 میلیارد تومان توسط سازمان‌های بیمه‌گر در سطوح مختلف این طرح پرداخت شود.

انتهای‌پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول