اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان قائمشهر:

90 درصد قائمشهری‌ها در طرح پزشک خانواده شرکت کردند

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان قائمشهر گفت: 90 درصد سرشماری اولیه برای اجرای طرح پزشک خانواده در قائمشهر انجام شد.

90 درصد قائمشهری‌ها در طرح پزشک خانواده شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، سید ابوالقاسم فاضلی بعدازظهر امروز در جلسه پزشک خانواده در فرمانداری قائمشهر با اعلام اینکه 90 درصد سرشماری اولیه برای اجرای طرح پزشک خانواده در قائمشهر انجام شد، اظهار داشت: اطلاعات 80 درصد از 90 درصد افراد سرشماری شده وارد سامانه کامپیوتری شد.

وی خاطرنشان کرد: از 202 هزار جمعیت شهری قائمشهر بیش از 180 هزار نفر در سرشماری شرکت کردند.

فاضلی با اشاره به آغاز تعیین پزشک خانواده توسط شهروندان قائمشهری از حضور 110 پزشک خانواده برای اجرای طرح در قائمشهر خبر داد و گفت: حدود 100 هزار نفر از افراد سرشماری شده پزشک خود را تعیین کردند که اطلاعات پزشکی 21 هزار نفر وارد سامانه طرح پزشک خانواده شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قائمشهر از تشکیل 16 پایگاه بهداشتی درمانی در قائمشهر خبر داد که در هر پایگاه چهار تا شش پزشک حضور خواهند داشت.

وی همچنین به 90 هزار پیام گویای تلفنی برای تلفن‌های ثابت شهری و چاپ 60 هزار اطلاعیه و نصب بنر در بحث اطلاع‌رسانی طرح پزشک خانواده در قائمشهر اشاره کرد.

فرماندار قائمشهر نیز طرح پزشک خانواده را طرحی کارآمد و بزرگ دانست  و تصریح کرد: ایجاد عدالت در اعطای امکانات  در حوزه سلامت و درمان در تمامی سطح کشور از جمله مهم‌ترین آثار مثبت طرح است.

پیرفلک افزایش فرهنگ مراجعه مستمر و نظام‌مند افراد به پزشک را برای شناسایی و کنترل بیماری‌ها در مراحل اولیه را از دیگر اثرات کارآمد این طرح عنوان کرد و افزود: در بحث مطابق‌سازی استانداردهای جهانی در بخش استفاده بهینه از داروها، طرح پزشک خانواده بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای‌پیام/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول