اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

رقابت‌های جام رمضان کاراته قزوین آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین گفت: از امروز رقابت‌های جام رمضان کاراته در رده سنی نوجوانان در این استان آغاز می‌شود.

رقابت‌های جام رمضان کاراته قزوین آغاز می‌شود

حمیدرضا داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه این رقابت‌ها از امروز پس از افطار آغاز می‌شود، اظهار کرد: از امروز رقابت‌های جام رمضان کاراته در رده سنی نوجوانان پس از افطار در استان قزوین آغاز می‌شود و با شناخت نفرات برتر این مسابقات، اعضای تیم کاراته نوجوانان این استان برای شرکت در لیگ قهرمانی کاراته کشور مشخص می‌شوند.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها متولدین سال 76 تا 78 که در رده قهوه‌ای و مشکی قرار دارند، می‌توانند در شش رده وزنی شرکت کنند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین با اشاره به قرار گرفتن بهمن عسگری در ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابت‌های کاراته ترکیه افزود: بهمن عسگری کاراته‌کای قزوینی در مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان کاراته کشور موفق شد با غلبه بر حریفان خود در ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابت‌های کاراته ترکیه قرار گیرد.

داوری اعلام کرد: رقابت‌های کاراته ترکیه 11 و 12 شهریورماه سال جاری در استانبول ترکیه برگزار می‌شود و تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران نیز در این رقابت‌ها حضور دارد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول