اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریور امسال

تیم‌ ملی کاراته ماکائو در رشت اردو می‌زند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته گیلان گفت: در صورت موافقت شورای برون مرزی، تیم ملی کاراته ماکائو در 18 شهریور امسال در رشت اردو می‌زند.

تیم‌ ملی کاراته ماکائو در رشت اردو می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین اصغریان ظهر امروز در جمع اعضای هیئت کاراته استان اظهار کرد: تیم ملی کاراته ماکائو با سرمربی ایرانی محمدرضا رشیدنیا خود را برای دومین دوره بازی‌های شرق آسیا در سال 2013 در چین آماده می‌کند و قرار است برای یک اردوی سه هفته‌ای شهریور امسال وارد ایران شود.

وی افزود: طبق اعلام فدراسیون تیم ملی کاراته ماکائو قرار است در مسابقات قهرمانی جهان در سال 2012 شرکت کند و پیش از این رقابت‌ها نیز در مسابقات «ورلد کاپ» یونان حضور یابد.

به گفته رئیس هیئت کاراته گیلان، این تیم علاوه بر تهران در شهرهای ارومیه و رشت نیز اردو برگزار می‌کند تا از تجربه ورزشکاران ایرانی استفاده کند.

وی تصریح کرد: تیم ملی ماکائو در صورت موافقت شورای برون مرزی چهارم شهریور امسال به مدت سه‌هفته به ایران سفر می‌کند و از تاریخ 18 شهریور اردوی خود را در رشت برپا می‌کند.

اصغریان با اشاره به برگزاری پنجمین نشست مشترک کمیته‌های تحقیقات و پژوهش، مربیان و آموزش در تهران اذعان کرد: این نشست در محل فدراسیون کاراته برگزار شد و مازیار فرید خمامی از گیلان به همراه دیگر نفرات حاضر در این جلسه پیرامون سرفصل‌های آموزشی بحث و تبادل نظر کردند.

وی اذعان کرد: قرار است نخستین دوره یکسان‌سازی مربیان در بخش سبک‌های کنترلی برای آقایان 16 و 17 و برای بانوان 23 و 24 شهریور در تهران برگزار شود.

این مسئول، اصول نرمش‌ها، تکنیک‌های پایه، تاکتیک‌های مقدماتی و ترکیبی، اصول بدنسازی کاراته و آخرین تغییرات و مقررات قوانین داوری را از جمله موارد مهم آموزشی در این دوره برشمرد.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان شرکت‌کننده در این دوره باید دارای درجه مربیگری 2 به بالا باشند، یادآور شد: آنها باید از طریق هیئت کاراته استان برای شرکت در این دوره ثبت نام کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول