اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راه اعزام به کاراته قهرمانی جهان

کاراته‌کاهای قمی در انتخابی تیم ملی روی تاتامی می‌روند

خبرگزاری فارس: کاراته‌کاهای قمی از سیزدهم مرداد ماه در پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان به روی تاتامی خواهند رفت.

کاراته‌کاهای قمی در انتخابی تیم ملی روی تاتامی می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در سال‌های اخیر همواره چند نماینده از کاراته استان قم در تیم‌های ملی کشورمان در رقابت‌های مهم آسیایی، جهانی و بین‌المللی حضور داشته‌اند و به نظر می‌رسد بعد از درخشش کاراته‌کاهای قمی در مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان، در پیکارهای جهانی سال 2012 نیز این مهم محقق شود.

نخستین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان در حالی از جمعه این هفته آغاز می‌شود که کاراته‌کاهای مدعی عضویت در تیم ملی اعزامی به پیکارهای کاراته قهرمانی جهان در این پیکارها حضور دارند.

از بین کاراته‌کاهای قمی اعزامی به رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان در تهران، چهار کاراته‌کا که سال گذشته نیز در انتخابی موفق به کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز اوزان مختلف شدند، در کنار 27 مدعی دیگر حضور می‌یابند.

امیر مهدی‌زاده، سعید علی‌پور، ناصر نجفی و محمدهادی داوودآبادی چهار کاراته‌کای قمی موفق در نخستین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی‌کاراته بزرگسالان کشورمان شرکت می‌کنند تا این نفرات برای حضور در اردوی نهایی تیم ملی با تمام توان با حریفان رقابت کنند.

در حالی که بر اساس برنامه‌ریزی و اعلام فدراسیون کاراته کشورمان، وزن‌کشی این مرحله از انتخابی تیم ملی کاراته یک روز قبل از آغاز پیکارها یعنی روز پنجشنبه دوازدهم مرداد ماه برگزار می‌شود، کاراته‌کاهای مدعی بدون ارفاق وزن حق شرکت در رقابت‌ها را دارند، ضمن اینکه 10 داور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته قضاوت می‌کنند.

در واقع تنها سه هفته بعد از بازگشت تیم ملی کاراته از رقابت‌های کاراته رده‌های سنی مختلف قهرمانی آسیا در شهر تاشکند ازبکستان، کادر فنی این تیم تصمیم به برگزاری رقابت‌های انتخابی برای تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم ملی گرفت.

حضور در مسابقات قهرمانی جهان که آذر ماه در پاریس برگزار می‌شود موجب شد تا فدراسیون کاراته بدون از دست دادن زمان به فکر تشکیل اردو باشد و بر همین اساس چهار کاراته‌کای قمی نیز در بین نفرات حاضر در این انتخابی هستند.

به همین منظور از سوی فدراسیون کاراته از 31 کاراته‌کا دعوت به عمل آمده است تا در رقابت‌های انتخابی که روز جمعه سیزدهم مرداد ماه برگزار می‌شود به میدان بروند، در حالی که در این رقابت که بعد از افطار برگزار خواهد شد، 10 داور به قضاوت مبارزات خواهند پرداخت.

منوچهر حاجی محمدیان، موسی جعفری، رضا توپی، محمود پورحاجی‌باقر، علی صاحبی، یوسف قاطع البحر، محمد کاظمی، یوسف گرشاسبی، رضا خادمیان و سیروس یزدانی؛ داورانی هستند که قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند.

بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی بزرگسالان جهان در روزهای اول تا ششم آذر ماه به میزبانی پاریس فرانسه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول