اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی قهرمانی در مسابقات آسیایی صورت گرفت

تجلیل مسئولان سپاه قم از قهرمان کاراته آسیا

خبرگزاری فارس: مدیر ورزش قهرمانی سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) استان قم از تجلیل مسئولان سپاه قم از قهرمانان کاراته آسیا خبر داد.

تجلیل مسئولان سپاه قم از قهرمان کاراته آسیا

رضا ملاصادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: خوشبختانه مسئولان پر تلاش سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) استان قم نگاه عمیق و توجه خاصی به ورزش دارند و این مهم موجب شده است تا بسیج و سپاه در رویدادهای ورزش همگانی و قهرمانی نیز فعالیت خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: اکنون که یکی از نوجوانان آینده‌دار ورزش استان قم در رشته کاراته توانسته است با تلاش و پشتکار فراوان در میادین برون مرزی درخشیده و نام و اعتبار استان قم را در کشوری دیگر بر سر زبان‌ها انداخته و بلند آوازه کند، سپاه استان قم نیز به پاس این موفقیت از وی تقدیر کرد.

مدیر ورزش قهرمانی سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) استان قم افزود: علیرضا قاضی قهرمان کاراته‌کای بسیجی در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا موجب عزت و سربلندی مردم و مسئولان استان قم، سپاه و بسیج شد و این ورزشکار موفق به واقع شایسته تقدیر است.

وی اضافه کرد: به همین منظور قهرمان کاراته نوجوانان آسیا با استقبال گرم مسئولین سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) وارد شهر مقدس قم شد.

ملاصادقی عنوان داشت: در این استقبال معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) استان قم، مسئول تربیت‌بدنی سپاه، مدیر ورزش قهرمانی سپاه، رئیس هیئت کاراته بسیج استان و جمعی از مسئولان سپاه و بسیج حضور داشتند.

وی تصریح کرد: در حاشیه این استقبال دکتر فقیهی معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی‌بن‌‌ابیطالب (ع) استان قم ضمن تبریک حضور موفقیت‌آمیز کاراته‌کای بسیجی استان قم در مسابقات آسیایی ازبکستان و کسب مقام قهرمانی در این مسابقات، با اشاره به سیاست‌های کلان سپاه و سازمان بسیج، بر حمایت همه جانبه سپاه از بسیجیان ورزشکار تاکید کرد.

علیرضا قاضی کاراته‌کای قمی اعزامی به رقابت‌های کاراته قهرمانی رده سنی نوجوانان 2012 آسیا در شهر تاشکند ازبکستان، در وزن منهای 63 کیلوگرم با غلبه بر تمام حریفان خود با شایستگی به مدال طلا و مقام قهرمانی آسیا دست یافت.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول