اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته استان قم:

2 کاراته‌کای قمی به پیکارهای جهانی فرانسه اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قم گفت: دو کاراته‌کای قمی حاضر در لیگ جهانی و مسابقات آسیایی به عنوان نمایندگان قم با موفقیت در انتخابی تیم ملی کاراته به اردوی تیم اعزامی به رقابت‌های جهانی دعوت شدند.

2 کاراته‌کای قمی به پیکارهای جهانی فرانسه اعزام می‌شوند

علیرضا برخورداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: نخستین مرحله انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان در حالی برگزار شد که در آن 31 کاراته‌کا در اوزان مختلف برای عضویت تیم ملی در مسابقات جهانی با یکدیگر رقابت کردند.

وی‌ افزود: در این انتخابی چهار کاراته‌کای قمی که در مسابقات لیگ جهانی کاراته در کشور اندونزی و همچنین پیکارهای قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان حضور داشتند، برابر حریفان به روی تاتامی رفتند و دو نفر آنها برای اعزام به پیکارهای جهانی فرانسه انتخاب شدند.

دبیر هیئت کاراته استان قم افزود: امیر مهدی‌زاده و سعید علی‌پور در وزن منهای 60 کیلوگرم و محمدهادی داودآبادی و ناصر نجفی در وزن منهای 75 کیلوگرم چهار نماینده کاراته قم در مسابقات انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی هستند.

وی از برگزاری نخستین اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان به میزبانی استان قزوین خبر داد و افزود: با موافقت فدراسیون کاراته کشور این اردو به مدت پنج روز در خانه کاراته استان قزوین برپا خواهد شد.

برخورداری یادآور شد: عملکرد مطلوب و رضایت کامل کادر فنی از ملی‌پوشان رده سنی بزرگسالان کاراته استان قم در تمام مراحل اردوهای قبل تیم ملی و همچنین درخشش آنها در لیگ جهانی کاراته و قهرمانی آسیا، موجب شد هر چهار نفر بار دیگر به تیم ملی دعوت شوند.

وی با بیان اینکه فرانسه میزبان کاراته‌کاهای مدعی کسب عنوان قهرمانی جهان در سال 2012 است اضافه کرد: از بین چهار نماینده کاراته قم در این انتخابی تنها امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 60 و محمدهادی داودآبادی در وزن منهای 75 کیلوگرم انتخاب شدند.

وی نتایج درخشان کاراته‌کاهای قهرمان استان قم به ‌ویژه سعید علی‌پور و ناصر نجفی که هر دو در مسابقات آسیایی موفق به کسب نشان برنز شدند را از دیگر دلایل حضور آنها و دو کاراته‌کای دیگر قم در اردوی تیم ملی و انتخابی مسابقات جهانی عنوان کرد و بیان داشت‌: این ملی‌پوشان شایسته در رقابت‌های ملی و فراملی عملکرد درخشانی از خود بر جای گذاشته‌اند اما در انتخابی تیم اعزامی به مسابقات جهانی فرانسه حضور ندارند.

دبیر هیئت کاراته قم با اشاره به اینکه هر چهار کاراته‌کای قمی در حال حاضر از آمادگی بسیار بالایی برخوردار بودند عنوان داشت: دو ملی‌پوش کاراته قم برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان در فرانسه باید در اردوی آماده‌سازی توانایی‌های خود را به خوبی نشان بدهند.

وی با بیان اینکه مسابقات جهانی فرانسه در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود اظهار داشت: امیر مهدی‌زاده نفر سوم آسیا در سال 2011 است و محمدهادی داودآبادی نیز با وجود اینکه در مسابقات آسیایی ازبکستان به مدالی دست نیافت اما در لیگ جهانی کاراته در اندونزی صاحب نشان نقره شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول