اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته قزوین خبر داد

آغاز رقابت‌های کاراته جام‌ رمضان در قزوین

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین از آغاز رقابت‌های جام رمضان کاراته در قزوین خبر داد.

آغاز رقابت‌های کاراته جام‌ رمضان در قزوین

حمیدرضا داوری امروز در حاشیه تمرینات تیم کاراته استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: رقابت‌های جام رمضان کاراته در رده سنی نونهالان به میزبانی شهر محمدیه استان قزوین از یازدهم مردادماه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها در دو بخش کاتا و کومیته با حضور منتخبین باشگاه‌های استان قزوین برگزار می‌شود.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین پیرامون شرایط شرکت در رقابت‌های جام رمضان کاراته نونهالان استان قزوین افزود: متولدین سال‌های 1378 تا 1382 با کمربند‌های قهوه‌ای و مشکی می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند.

داوری اضافه کرد: اوزان این رقابت‌ها از 25- کیلوگرم شروع شده و تا 45+ کیلوگرم که وزن اوپن است، ادامه پیدا می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه به‌ همراه داشتن لوازم ایمنی جهت شرکت در رقابت‌های کومیته این مسابقات الزامی است، تصریح کرد: در بخش کومیته و کاتاهای پایه تا نیمه ‌پیشرفته تمام شرکت‌کنندگان باید کارت بیمه داشته باشند.

داوری اعلام کرد: تیم‌های متقاضی برای شرکت در رقابت‌های جام رمضان نونهالان کاراته استان قزوین باید تا هشتم مرداد ماه آمادگی خود را به هیئت کاراته استان قزوین اعلام کنند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین با اشاره به برگزاری جام رمضان کاراته در سایر رده‌های سنی در این استان عنوان کرد: به‌دلیل بها دادن به هیئت‌های کاراته شهرستان‌های استان قزوین و تمرکززدایی از مرکز، رقابت‌های جام رمضان کاراته در سایر رده‌های سنی نیز در شهرهای دیگر این استان برگزار می‌شود.

داوری خاطرنشان کرد: با اعلام آمادگی هیئت‌های فعال کاراته شهرستان‌های استان قزوین مسابقات جام رمضان کاراته این استان امسال در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به‌ترتیب به میزبانی شهرهای محمدیه، بیدستان و شهرستان‌های بویین زهرا و تاکستان به صورت تیمی و انفرادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول