اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی کاراته

تیم‌های آسیایی‌ حریفان آسانی برای کاراته ایران نیستند

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی کاراته با اشاره به اینکه در گذشته فقط ژاپن حریف ورزشکاران ایران محسوب می‌شد، گفت: مسابقات آسیایی ازبکستان نشان داد که دیگر کشورها هم حریفان آسانی برای کاراته ایران محسوب نمی‌شوند.

تیم‌های آسیایی‌ حریفان آسانی برای کاراته ایران نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شهاب سلطانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مسابقات آسیایی ازبکستان یازدهمین دوره مسابقات بزرگسالان بود، اظهار داشت: این مسابقات با حضور 32 کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه سابقه حضور در بیش از هفت دوره مسابقات آسیایی را به عنوان مربی دارد، افزود: در هیچ دوره‌ای سطح مسابقات تا این حد بالا نبوده است.

مربی تیم ملی کاراته از پیشرفت کاراته در کشورهای آسیایی خبر داد و گفت: کاراته کشورهایی مانند کویت، ازبکستان، قزوین، کره جنوبی و ازبکستان پیشرفت خوبی کرده است.

وی از کسب دو مدال طلا و دو نقره در مسابقات آسیایی ازبکستان توسط بانوان خبر داد و گفت: این مدال‌ها برای نخستین بار توسط بانوان کسب شده است.

سلطانی اضافه کرد: در مسابقات کاراته آسیایی ازبکستان تیم بزرگسالان موفق به کسب دو مدال طلا و سه برنز شد.

وی با ابراز نارضایتی از نتایج کسب شده توسط ورزشکاران ایران به ویژه بزرگسالان در مسابقات آسیایی گفت: بررسی‌های کارشناسی نشان دهنده بالا رفتن سطح فنی کاراته دیگر تیم‌های آسیایی است.

مربی تیم ملی کاراته به تاثیرگذاری داوران درنتایج کسب شده توسط ورزشکاران ایران اشاره و تصریح کرد: محمدامین تقی‌پور تا سه ثانیه مانده به پایان مسابقه درمقابل حریف ازبکستانی برنده بود که با اعمال نظر داوران بازنده اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه همه جوانان اعزام شده به مسابقات کاراته آسیایی ازبکستان موفق به کسب مدال شده‌اند، اضافه کرد: جوانان در این مسابقات سه طلا و هفت برنز دریافت کرده‌اند.

سلطانی ادامه داد: تیم جوانان در مسابقات آسیایی ازبکستان بعد از ژاپن مقام دوم را کسب کرد و بزرگسالان هم نایب قهرمان این مسابقات شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول