اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم:

5 کاراته‌کای قمی به تیم ملی ناشنوایان دعوت شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم از دعوت 5 کاراته‌کای قمی به اردوی تیم ملی کاراته ناشنوایان کشورمان خبر داد.

5 کاراته‌کای قمی به تیم ملی ناشنوایان دعوت شدند

جلال سعادتمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: اردوی آمادگی تیم ملی کاراته ناشنوایان کشورمان در حالی برگزار می‌شود که این تیم خود را برای حضور در مسابقات جهانی هنرهای رزمی 2012 ونزوئلا آماده می‌کند.

وی بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص، اردوی آمادگی تیم ملی کاراته ناشنوایان کشورمان به منظور کسب آمادگی این تیم در محل کمپ تیم‎های ملی فدراسیون ادامه خواهد داشت.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم خاطر نشان کرد: در این اردو کاراته‌کاهایی از استان‌های تهران، مرکزی، قم و گلستان حضور دارند و از بین آنها ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به پیکارهای هنرهای رزمی مشخص خواهد شد.

وی یادآور شد: در ترکیب تیم ملی کاراته ناشنوایان کشورمان میثم اخوان، سید مرتضی جلالی، مهدی سعدی، سید علی میرقیصری و مهدی سعدی پنج کاراته‌کای قمی هستند که از بخت زیادی برای اعزام به پیکارهای جهانی برخوردار هستند.

سعادتمند در ادامه با بیان اینکه امسال با حضور در رقابت‌های مهم کشوری، توانمندی‌های ورزشکاران ناشنوای قم در هر دو بخش مردان و زنان را به حریفان نشان می‌دهیم ادامه داد: کسب موفقیت در رقابت‌های فوتسال این بازی‌ها با درخشش سعید خلیلی فوتسالیست ناشنوای قمی مهم‌ترین موفقیت ورزش ناشنوایان قم به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم تمام توان و امکانات خود را از این به بعد مصمم‌تر از گذشته به کار می‌گیرد تا تیم‌‌ها و ورزشکاران ناشنوای استان در مناسب‌ترین شرایط برای کسب موفقیت و مدال عازم رقابت‌های مختلف داخلی و برون مرزی شوند.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم تصریح کرد: هدف این است که ورزش‌های ناشنوایان از رشته‌های موفق و مدال‌آور استان اعزامی به مسابقات مهم داخلی و برون مرزی سال جاری باشند و در این راه بر اساس تقویم فدراسیون در رقابت‌های مهم و بین‌المللی نفرات ورزشکار ناشنوای استان را در هر دو بخش مردان و بانوان اعزام خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: امسال تمام تلاش ما این است که در رقابت‌های مهم کشوری در رده‌های سنی و رشته‌های مختلف شرکت کنیم و ورزشکاران ناشنوای استان در هر دو بخش مردان و بانوان توانمندی‌های خود را به حریفان نشان دهند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول