اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کاراته آذربایجان‌شرقی:

4 خانه کاراته در تبریز کار خود را آغاز کرد

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت کاراته آذربایجان‌شرقی از آغاز به کار چهار خانه کاراته در تبریز خبر داد.

4 خانه کاراته در تبریز کار خود را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، حسین نقدی اظهار کرد: خانه کاراته در مجموعه ورزشی پرواز و سه سالن ورزشی از سوی شهرداری تبریز به خانه‌های کاراته در تبریز اختصاص یافته است.

سرپرست هیئت کاراته آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: افزایش جمعیت کاراته به خصوص در رده سنی نونهالان و نوجوانان یکی از اهداف هیئت بوده و در این راه گام‌های موثری برداشته شده است و با این چهار خانه کاراته و خانه کاراته استادیوم تختی بخشی از مشکلات فضای ورزشی این رشته برطرف شده است.

نقدی افزود: در این راستا هیئت کاراته این سالن‌ها را رایگان در اختیار مربیان قرار می‌دهد و مربیان هزینه‌های خود را از هیئت دریافت می‌کنند و با این روند شاهد افزایش چند برابری کاراته‌کاران تبریزی در ماه‌های گذشته بوده‌ایم.

سرپرست هیئت کاراته آذربایجان‌شرقی با اشاره به قهرمانی کاتاروهای آذربایجان‌شرقی در رقابت‌های قهرمانی افزود: قهرمانی تیم ملی کاتای ایران با کاتاروهای تبریزی برای نخستین بار در آسیا با حضور کشور ژاپن افتخار بزرگی برای ورزش استان است.

نقدی تصریح کرد: قهرمانی تیم کاتاروهای آذربایجان‌شرقی در این رقابت‌ها توان و جایگاه کاراته استان را به حق نشان داد و تلاش سال‌ها کاراته‌کاران تبریزی به ثمر نشست.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول