اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن به اضافه 76 کیلوگرم

کاراته‌کای قمی قهرمان سبک شیتوریو کشور شد

خبرگزاری فارس: کاراته‌کای قمی با برتری مقابل تمامی حریفان بر سکوی قهرمانی پیکارهای سبک شیتوریو کاراته دو کشور ایستاد.

کاراته‌کای قمی قهرمان سبک شیتوریو کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، قم همواره در کاراته یکی از استان‌های سرآمد کشور بوده و با وجود اینکه این رشته ورزشی در سبک‌های مختلف فعالیت می‌کند، باز هم کاراته قم در بین سه چهار استانی است که همواره در بین برترین‌های کشور دارای نماینده است.

تعداد زیاد سبک‌های موجود در رشته ورزشی کاراته به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی رزمی در کشورمان، موجب شده است تا استعدادهای این رشته ورزشی بتوانند در رده‌های سنی مختلف توانمندی و استعداد خود را در بخش قهرمان به خوبی نشان بدهند.

هر چند سبک‌های این رشته ورزشی نیز زیر نظر فدراسیون کاراته قرار دارند اما معمولا توجه کمی به کاراته‌کاهای فعال در سبک‌های این رشته می‌شود و به غیر از مسابقات که به صورت کنترل شده و زیر نظر فدراسیون برگزار می‌شود، رقابت‌ها در سبک‌ها معمولا به صورت غیر کنترلی و آزاد برگزار می‌شود و نمایندگان کشورمان بعضا با هزینه شخصی راهی مسابقات برون مرزی می‌شوند.

با این حال افتخارآفرینی کاراته‌کاهای قمی در سبک‌های مختلف زیر مجموعه هیئت کاراته ادامه دارد و در یکی از آخرین موفقیت‌هایی که در سبک‌های کاراته نصیب ورزش استان قم شد، درخشش سیدعلی رضایی در مسابقات رشته کومیته سبک شیتوریو کاراته دو کشور بود.

رقابت‌های سبک شیتوریو کاراته دو کشور با شرکت مدعیان از استان‌های مختلف به میزبانی هیئت کاراته استان کردستان در شهرستان دهگلان برگزار شد و در بین برترین‌های این دوره، سیدعلی رضایی موفق شد عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

این کاراته‌کای جوان و آینده‌دار نماینده سبک شیتوریو کاراته دو قم در مسابقات رده سنی جوانان بود در حالی که پیکارهای این رده سنی در بخش کومیته انفرادی در اوزان منهای 55، 68، 76 و به اضافه 76 کیلوگرم به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

سیدعلی رضایی در وزن به اضافه 76 کیلوگرم این دوره از پیکارهای سبک شیتوریو کاراته دو قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت پرداخت و در راه کسب افتخار در این مسابقات، مبارز موفقی بود که توانست تمامی حریفان را از پیش رو بردارد.

در پایان رقابت‌های رده سنی جوانان مسابقات سبک شیتوریو کاراته دو قهرمانی کشور در دو بخش کومیته و کاتای انفرادی، در وزن منهای 55 کیلوگرم امین کاویانی از کرمان در جایگاه نخست ایستاد در حالی که در وزن منهای 68 کیلوگرم امیررضا طالبی از بوشهر قهرمان شد.

همچنین در وزن منهای 76 کیلوگرم میلاد عباسی از کردستان عنوان قهرمانی را کسب کرد و در وزن به اضافه 76 کیلوگرم سیدعلی رضایی از قم به مقام نخست دست یافت، ضمن اینکه در کاتای انفرادی ادیب امیری از کردستان و در کاتای تیمی ترکیب ادیب امیری، نوید امیرحسینی و سینا محمدی از استان میزبان قهرمان شدند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول