اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان قم عنوان کرد

شانس اعزام به مسابقات جهانی فرانسه برای 4 کاراته‌کای قمی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: بعد از درخشش در لیگ جهانی کاراته و پیکارهای قهرمانی آسیا، اکنون کاراته‌کاهای قمی برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان از شانس زیادی برخوردار هستند.

شانس اعزام به مسابقات جهانی فرانسه برای 4 کاراته‌کای قمی

حسن عابدی امروز در حاشیه اعزام کاراته‌کاهای قمی به پیکارهای انتخابی تیم ملی رده سنی بزرگسالان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: قم همواره در تیم‌های ملی اعزامی به پیکارهای مهم برون‌مرزی اعم از جهانی، آسیایی و بین‌المللی سهم داشته و افتخارات زیادی را نیز کاراته‌کاهای قمی برای ورزش کشورمان و این رشته به ارمغان آورده‌اند.

وی ادامه داد: بعد از حضور موفق در مسابقات لیگ جهانی کاراته در کشور اندونزی که با کسب دو مدال برای کاراته‌کاهای قمی همراه بود و همچنین پیکارهای قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان که باز هم دو عنوان ارزشمند برای کاراته قم به همراه داشت، اکنون پیکارهای جهانی در راه است.

رئیس هیئت کاراته‌ استان قم افزود: مسابقات کاراته قهرمانی جهان در سال 2012 در آبان ماه به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود و میدانی است که در آن برترین‌های کاراته جهان از کشورهای مختلف برای قهرمانی تلاش خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور چهار کاراته‌کای قمی در انتخابی تیم ملی کاراته اعزام به رقابت‌های جهانی بیان داشت: امیر مهدی‌زاده و سعید علی‌پور در وزن منهای 60 کیلوگرم و محمدهادی داودآبادی و ناصر نجفی در وزن منهای 75 کیلوگرم از شانس‌ زیادی برای حضور در مسابقات جهانی برخوردار هستند.

عابدی با بیان اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته از فردا در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود، به کارنامه کاراته‌کاهای قمی در پیکارهای قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: سه مدال سهم کاراته‌ قم در مسابقات آسیایی ازبکستان بود.

رئیس هیئت کاراته استان قم یادآور شد: سه طلا و برنز از جمع مدال‌های به دست آمده تیم ملی کاراته کشورمان در پیکارهای قهرمانی آسیا رهاورد تلاش کاراته‌کاهای قمی بود و این برای کاراته قم در کشور مایه افتخار و سربلندی است.

وی با اشاره به حضور چهار کاراته‌کای قمی در ترکیب تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان کشور در مسابقات قهرمانی آسیا اضافه کرد: نکته مهم موفقیت نمایندگان اعزامی به پیکارهای آسیایی است که سه نفر آنها با کسب مدال و دست پر به کشورمان بازگشتند و مایه افتخار مردم ورزش دوست قم شدند.

عابدی اظهار داشت: به دنبال موفقیت کاراته‌کاهای شایسته قمی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان کشور و همچنین پیکارهای درون انتخابی تیم ملی، چهار کاراته‌کای نوجوان و بزرگسال قم در حال حاضر در تیم‌های ملی حضور دارند که این مهم، روزهای موفقی برای کاراته قم را نوید می‌دهد.

رئیس هیئت کاراته استان قم ادامه داد: بعد از اینکه کاراته‌کاهای قم در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال‌های متعدد و خوشرنگ شدند، توانایی کاراته قم بار دیگر در سطح کشور به نمایش درآمد و به دست آمدن یک نشان طلا و دو برنز بیش از همه مؤید توانمندی کاراته‌کای قمی در تیم‌های ملی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول