اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم کاراته خراسان‌‌رضوی:

پیشرفت کاراته خراسان‌رضوی به هم‌دلی مسئولان نیاز دارد

خبرگزاری فارس: مربی تیم کاراته خراسان‌رضوی گفت: پیشرفت کاراته استان به هم‌دلی مسئولان و فعالان این رشته ورزشی نیاز دارد.

پیشرفت کاراته خراسان‌رضوی به هم‌دلی مسئولان نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، جواد درویش اظهار کرد: استان خراسان‌رضوی کاراته‌کاران مستعد بسیار زیادی دارد که در صورت حل مشکلاتی هم‌چون ساخت سالن اختصاصی کاراته، برخورداری از حامی مالی و ایجاد هم‌دلی و هماهنگی میان مربیان فعال این عرصه و هیئت کاراته استان می‌تواند به جایگاه اصلی خود در کشور دست یابد.

وی با اشاره به مسابقات کاراته قهرمانی کشور که هفته گذشته در شهر قزوین برگزار شد، اظهار داشت: این مسابقات در رده‌های سنی مختلف با حضور 550 کاراته‌کار از سراسر کشور در دو رشته کاتا و کومیته و 15 وزن برگزار شد که به دلیل نداشتن حامی مالی و با هزینه شخصی ورزشکاران تنها موفق به اعزام 12 نفر از کاراته‌کاران استان به این مسابقات شدیم.

درویش افزود: در ادامه این رقابت‌ها صالح حیدری، سجاد خالقی و محمدامین خواجویان موفق به کسب مقام نخست کاتای نوجوانان شوند و میلاد منوچهری نیز به مقام سوم کاتای نوجوانان رنگی دست یافت.

وی با بیان اینکه در شش ماهه گذشته مسابقه‌ای در استان برگزار نشده است، گفت: استان‌های دیگر کشور هم‌چون قزوین و کردستان به منظور حفظ شرایط مطلوب کاراته‌کاران خود هر ماه مسابقات کاراته استانی برگزار می‌کنند ولی در خراسان‌رضوی به این مهم بی‌توجهی شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: کاراته خراسان‌رضوی نیز به مانند استان‌های دیگر کشور با هم‌دلی و دلسوزی به این ورزش نگاه کنند تا همگی به اهداف و جایگاه واقعی کاراته استان در کشور دست یابیم.

مربی تیم کاراته خراسان‌رضوی در ادامه گفت: نماینده استان با عنوان تیم کاراته آبمیوه رضا در مسابقات کاراته جام رمضان که در رده سنی بزرگ‌سالان در بخش آقایان توسط مجموعه ورزشی کارگران مشهد برگزار می‌شود، حضور دارد.

وی هم‌چنین از اعزام تیم کاراته خراسان‌رضوی در تمام رده‌های سنی بخش بانوان به مسابقات قهرمانی کشور که شهریورماه در شهرستان قائمشهر برگزار می‌شود، خبر داد.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول