اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته قزوین خبر داد

برپایی نخستین اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان در قزوین

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین از برگزاری نخستین اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان اعزامی به مسابقات جهانی فرانسه به میربانی استان قزوین خبر داد.

برپایی نخستین اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان در قزوین

حمیدرضا داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با موافقت فدراسیون کاراته کشور این اردو از چهاردهم تا نوزدهم مردادماه سال جاری به مدت 5 روز در خانه کاراته استان قزوین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: عملکرد مطلوب مدیریتی و رضایت کامل کادر فنی و ملی‌پوشان رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در 9 مرحله میزبانی اردوهای تیم ملی توسط هیئت کاراته استان قزوین در سال جاری از مهم‌ترین دلایل واگذاری این اردو به استان قزوین است.

داوری همچنین نتایج درخشان کاراته‌کاهای قهرمان استان قزوین به‌ویژه بهمن عسگری را از دیگر دلایل میربانی این اردو در استان قزوین دانست و تصریح کرد‌: این ملی‌پوش شایسته در رقابت‌های ملی و فراملی عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشته است‌.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین با اشاره به اینکه از سوی کادر فنی تیم ملی بزرگسالان کشورمان بهمن عسگری را به همراه 31 قهرمان برتر به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور دعوت کرده است، بیان کرد: عسگری باید برای تثبیت جایگاه حود در تیم ملی با پنج مدعی وزن 75- کیلوگرم مبارزه کند.

داوری سعید فرخی، محمدهادی داودآبادی، ابراهیم حسن‌بیگی، سعید حسنی‌پور و ناصر نجفی را از مهم‌ترین رقیبان عسگری برای رسیدن به رقابت‌های فرانسه دانست و گفت‌: رقیبان عسگری سوابق متعدد حضور در تیم‌های ملی را در کارنامه دارند و از قهرمانان کاراته آسیا و جهان به‌شمار می‌روند‌.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین با اشاره به اینکه بهمن عسگری در حال حاضر از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است، اظهار امیدواری کرد: این ملی‌پوش شایسته استان قزوین با عبور از سد رقیبان قدرتمند خود بتواند با پوشیدن پیراهن تیم ملی جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در فرانسه را کسب کند‌.

داوری خاطرنشان کرد: رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته کشورمان روز جمعه 13 مردادماه سال جاری در سالن کبکانیان تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول