اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فدراسیون کاراته

کتیرایی مربی تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی فرانسه شد

خبرگزاری فارس: مربی کاراته قم و یکی از پرافتخارترین کاراته‌کاهای قمی در مسابقات برون مرزی دهه 70 به عنوان مربی تیم ملی کاراته کشورمان در مسابقات جهانی فرانسه معرفی شد.

کتیرایی مربی تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی فرانسه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم این چهره ارزشمند کاراته قم و کشورمان علیرضا کتیرایی است که در دهه 70 در کنار چهره‌های مطرحی همچون مجید عبدالحسینی، مهدی‌ عموزاده، سعید آشتیانی و مهدی جعفری در مسابقات مختلف بین‌المللی، آسیایی و جهانی درخشید.

 

کتیرایی بعد از پایان دوران حضورش در عرصه قهرمانی رشته کاراته، رو به عرصه مربیگری این رشته آورد و در همان آغاز راه با درخشش در تیم‌های حاضر در سوپر لیگ کشور و همچنین در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان، به سرعت مدارج ترقی را در مربیگری کاراته نیز طی کرد.

 

کتیرایی جوان و با انگیزه بعد از موفقیت‌های ارزنده به عنوان سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان در رقابت‌های آسیایی و جهانی سال‌های 2010 و 2011، در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2012 در تاشکند ازبکستان نیز مربی تیم ملی بزرگسالان بود.

 

بلافاصله بعد از بازگشت افتخارآمیز تیم ملی کاراته کشورمان از رقابت‌های آسیایی در تاشکند ازبکستان، فدراسیون کاراته ابتدا رقابت‌های انتخابی تیم اعزامی به مسابقات جهانی را برگزار کرد و سپس کادر فنی تیم ملی کاراته اعزامی به رقابت‌های جهانی 2012 معرفی شدند.

 

بر این اساس محسن آشوری، دبیر فدراسیون کاراته اسامی کادر فنی تیم ملی بزرگسالان اعزامی به بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان را معرفی کرد، در حالی که بر این اساس حبیب‌الله ناظریان در سمت مدیر فنی، علیرضا کتیرایی و مهران بهنام‌فر به عنوان مربی، تورج ساسانی کمک مربی و سید محمد حسینی به عنوان مربی بدنساز کادر فنی تیم ملی کاراته اعزامی به رقابت‌های جهانی پاریس فرانسه را تشکیل می‌دهند.

 

پس از معرفی کادر فنی تیم ملی بزرگسالان به منظور تشکیل تیمی قوی برای اعزام به مسابقات جهانی فرانسه، فدراسیون کاراته در راه آماده‌سازی تیم ملی برای پیکارهای جهانی از هر نظر حمایت‌های خود را از این تیم اعلام کرد تا هر آنچه کادر فنی برای آماده‌سازی این تیم ضروری می‌داند را مهیا کند.

 

هر چند تا زمان آغاز مسابقات جهانی نزدیک به چهار ماه فرصت باقی است، اما کادر فنی بنا دارد شاکله و اسکلت اصلی تیم اعزامی هر چه زودتر مشخص شود تا با برنامه‌ریزی بهتری کارهای مربوط به آماده‌سازی تیم ملی پیگیری شود.

 

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول