اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته چهارمحال و بختیاری:

شهرکرد میزبان مسابقات کاراته قهرمانی کشوری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته چهارمحال و بختیاری گفت: در شهریورماه جاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور در شهرکرد برگزار می‌شود.

شهرکرد میزبان مسابقات کاراته قهرمانی کشوری می‌شود

سیروس سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به درخشش کاراته‌کاران کشورمان در مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی در سال جاری اظهار داشت: ما هم در استان چهارمحال و بختیاری برای اینکه از کاروان کاراته کشور عقب نمانیم به دنبال برنامه مناسب برای حرکت به سمت جلو هستیم.

وی افزود: کاراته یک رشته ورزشی بسیار گسترده است و نیازمند سرمایه‎‌گذاری عظیم در این بخش است.

سلطانی بیان داشت: صنایع عظیمی نظیر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، فولاد مبارکه ذوب‌آهن اصفهان، صنعت برق خوزستان و ارژن فارس اسپانسرهای بزرگ ورزش کاراته در استان‌های دیگر هستند اما متاسفانه در استان چهارمحال و بختیاری به جای حمایت از ورزشکاران در زمینه‌های مالی سلامت‌سازی جای قهرمان‌پروری را گرفته است.

رئیس هیئت کاراته چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به ضعف نبود اسپانسر در این استان کاراته این استان از سطح کشور عقب افتاده است اما ما با تمام توان خود در تلاش هستیم با جذب اسپانسر بتوانیم این عقب‌ماندگی را جبران کنیم ولی این یک پروسه زمان‌بر است که باید با تعامل مجموعه این استان به یک سرانجام مطلوبی برسد.

سلطانی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته توسط هیئت کاراته چهارمحال و بختیاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور شهریورماه جاری در این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری میزبانی این مسابقات را بر عهده دارد، بیان داشت: این مسابقات در تمام سبک‌های کنترلی در شهریورماه جاری در این استان برگزار می‌شود.

سلطانی با اشاره به وجود مشکلات مالی فراوان در ورزش کاراته چهارمحال و بختیاری گفت: ما در تلاش هستیم که بتوانیم جهت آب را عوض کنیم و خودمان را به یک نقطه مطلوبی در ورزش کاراته کشور عزیزمان ایران برسانیم.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول