اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور دو نماینده از استان مرکزی در کلاس داوری آسیایی کاراته

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان مرکزی از حضور دو نماینده از استان مرکزی در کلاس‌ پیشرفته داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان خبر داد.

حضور دو نماینده از استان مرکزی در کلاس داوری آسیایی کاراته

جمشید زند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: کلینیک داوری پیشرفته قبل از آغاز مسابقات در شهر تاشکند کشور ازبکستان برگزار شد که در این کلاس آخرین و جدیدترین قوانین این رشته مورد بحث و تبادل و نظر قرار گرفت تا داوران بتوانند با آمادگی ذهنی بالا به قضاوت مسابقات آسیایی بپردازند.

وی افزود: در این کلاس 21 نفر از کشور ایران حضور داشتند که در این بین استان مرکزی صاحب دو نماینده به اسامی زند و حمید نیکوهمت بود.

رئیس هیئت کاراته استان مرکزی تصریح کرد: خوشبختانه نمایندگان استان مرکزی توانستند با کسب بالاترین نمرات در بخش کاتا و کمیته بالاترین درجه داوری آسیا را اخذ کنند.

زند در ادامه گفت: امروز استان مرکزی در سه بال اصلی مربیگری، داوری و ورزشکار در میادین بین‌المللی دارای نماینده در رشته کاراته است و این حاکی از پیشرفت قابل توجه این رشته در استان است.

وی اظهار داشت: با افتتاح سالن تخصصی کاراته در مجموعه ورزشی شهدای 5 مرداد بیش از پیش شاهد درخشش ورزشکاران استان در مسابقات ملی و بین‌المللی این رشته خواهیم بود.

انتهای ییام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول