اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی

مراسم استقبال از کاراته‌کای جوان استان مرکزی برگزار شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی مراسم استقبال از شهاب نوروزی کاراته‌کای جوان استان مرکزی در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

مراسم استقبال از کاراته‌کای جوان استان مرکزی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی پیش از ظهر امروز در این مراسم گفت: در چند هفته اخیر شاهد برگزاری چندین مراسم استقبال از ورزشکاران و قهرمانان استان بوده‌ایم که این مایه دلگرمی و نشاط مسئولان ورزش است.

سعید ملکی افزود: امروز نیز شاهد بازگشت کاراته‌کای جوان استان از مسابقات آسیایی تاشکند هستیم که باعث رقم خوردن افتخاری دیگر در ورزش استان شده است.

وی تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان استان به دنبال این است تا با ایجاد ساختاری جدید و قرار دادن یک تیم قوی ورزشی در رأس امور فضای مناسب برای پرورش قهرمانان بزرگ را فراهم سازد، هر چند در گذشته هم قهرمانان زیادی از استان مرکزی در میادین بین‌المللی حضور داشته‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی هدف برنامه‌‌های اداره ورزش و جوانان را کمک به داشتن جامعه‌ای سالم و ایجاد روحیه شادی و نشاط در این جامعه دانست و تاکید کرد: بدون شک با فراهم کردن امکانات تخصصی برای رشته‌های مختلف ورزشی شاهد دستیابی به این هدف بزرگ خواهیم بود.

در ادامه رئیس هیئت کاراته استان مرکزی گفت: این مسابقات معتبرترین مسابقات آسیا است که هر ساله در یک کشور برگزار می‌شود.

جشمید زند افزود: مسابقات قهرمانی آسیا امسال به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار شد که حدود 200 نفر شرکت‌کننده در سه رده نوجوانان و جوانان و بزرگسالان در این مسابقات حضور داشتند.

وی اظهار داشت: در این مسابقات تیم ملی کشورمان دارای پنج وزن بود که در یک وزن نماینده استان مرکزی حضور داشت که با بدشانسی از رسیدن به مقام قهرمانی در این مسابقات و کسب مدال طلا بازماند و به عنوان سومی این مسابقات بسنده کرد، ولی همه امید داریم که شهاب نوروزی بتواند در مسابقات جهانی سال 2012 که در آبان ماه برگزار می‌شود مدال طلای جهان را برای کشورمان کسب کند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول