اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر:

روز قدس روز همبستگی مسلمانان علیه کفر جهانی است

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر گفت: مردم مسلمان در روز جهانی قدس علیه کفر جهانی با یکدیگر هم‌پیمان و متحد می‌شوند و انشاءالله روزی شاهد سرنگونی استکبار جهانی خواهیم بود.

روز قدس روز همبستگی مسلمانان علیه کفر جهانی است

جمشید سعادتمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، در ارتباط با اهمیت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: ملت بزرگوار و روزه‌دار ایران پس از پیروزى انقلاب شکوهمند اسلامى مسئله آزادسازى فلسطین از چنگال رژیم اشغالگر قدس و آزادسازی قدس شریف را سرلوحه آرمان‌هایشان قرار داده‌اند و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در لبیک به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند و با فریاد مرگ بر اشغالگر، این روز را به روز مرگ ستمکاران تاریخ تبدیل کرده‌اند.

شهردار باقرشهر در ادامه ضمن دعوت از امت حزب الله، انقلابی و همیشه در صحنه باقرشهر جهت لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، با حضوری پرشور و انقلابی در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: شهرداری باقرشهر نیز همگام با هم‌وطنان و مسلمانان جهان اسلام و شهروندان باقرشهری در زمینه آماده‌سازی معابر اصلی و نظافت و شستشوی خیابان‌ها و رفع هرگونه سد معبر در سطح شهر، تبلیغات مناسب و دعوت شهروندان به شرکت در این مراسم و حضور نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس و تامین سیستم صوت مراسم اقدامات و هماهنگی‌های لازم را انجام داده است.

وی ادامه داد: در این مراسم کلیه واحدهای شهرداری جهت خدمت‌رسانی به شهروندان و مومنان روزه‌دار آماده خدمت هستند.

شهردار باقرشهر در ادامه خاطرنشان کرد: همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «روز قدس، روز اسلام است» و همه ما وظیفه داریم که این روز را با شکوه و عظمت گرامی بداریم.

وی عنوان کرد: مدیریت شهری نیز با همه توان خود در این مراسم باشکوه و راهپیمایی روز قدس شرکت فعال دارند.

لازم به ذکر است که راهپیمایی روز جهانی قدس در باقرشهر هم‌زمان با سراسر کشور از ساعت 11.30 صبح روز جمعه 27 مرداد و از ابتدای بلوار امام خمینی (ره) تا مصلای بزرگ نماز جمعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول