اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد خرمشهر:

ادارات خرمشهر مسیر راهپیمایی روز قدس را اطلاع‌رسانی کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد خرمشهر گفت: ادارات خرمشهر مسیر راهپیمایی روز قدس را از طریق تهیه و نصب پلاکادر اطلاع‌رسانی کنند.

ادارات خرمشهر مسیر راهپیمایی روز قدس را اطلاع‌رسانی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، محمد جوروند ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس که با حضور مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس شهرستان خرمشهر سال گذشته با توجه به آیتم‌هایی که شورای هماهنگی در نظر گرفته بود جزو منظم‌ترین راهپیمایی‌ها از لحاظ حضور گسترده مردم، مسیر، سیستم صوتی، موضوع سخنران در استان خوزستان شد.

وی افزود: به‌منظور اطلاع‌رسانی مردم از زمان و مسیر راهپیمایی در روز جمعه پیشنهاد می‌شود که تمام دستگاه‌های اجرایی یک تا دو پلاکارد به‌منظور اطلاع‌رسانی در سطح شهر تهیه و نصب کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئول اجرایی برگزاری راهپیمایی روز قدس و قرائت قطعنامه با هماهنگی دفتر امام جمعه شهرستان است.

در پایان این نشست مقرر شد که ساعت 11 و 30 دقیقه مردم خرمشهر در چهارراه شهید مطهری تجمع و ساعت 12 مسیر راهپیمایی آغاز و تا مسجد جامع برای حضور در نماز جمعه ادامه پیدا کند.

در این نشست مقرر شد برقراری امنیت راهپیمایی به عهده نیروی انتظامی باشد، همچنین دو دستگاه خودرو از پایگاه دریایی و سپاه برای برقراری سیستم صوتی، دو آمبولانس از شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر، دو دستگاه آتش‌نشانی و چند دستگاه خودرو جمعی برای ایاب و ذهاب  مردم در روز راهپیمایی از سوی شهرداری مهیا شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول