اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه حسن‌آباد:

روز قدس پایه‌های رژیم صهیونیستی را به لرزه در می‌آورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه حسن‌آباد با اشاره به ویژگی‌ها و اهمیت روز قدس گفت: روز قدس پایه‌های رژیم صهیونیستی را به لرزه در می‌آورد.

روز قدس پایه‌های رژیم صهیونیستی را به لرزه در می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بخشی نهاوندی ساعتی پیش در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و مراسم عید سعید فطر ضمن تقدیر از مراسم سال‌های قبل در بخش فشافویه به لزوم باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم تاکید کرد.

امام جمعه حسن‌آباد راهپیمایی روز قدس را نماد رویایی جهان اسلام با رژیم غاصب صهیونیستی دانست و گفت: اعلام روز جهانی قدس و طنین فریادهای یکپارچه مسلمین جهان در این روز، سبب شده تا پایه‌های سست و پوشالی ستمکاران تاریخ به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی به لرزه درآید.

وی در ادامه با بیان اینکه قدس نماد اسلام و فلسطین مظهر مظلومیت سرزمینی است، بیان داشت: فلسطین همواره در طول تاریخ مورد طمع و سوءاستفاده استعمار بوده است.

نهاوندی بیان داشت: روز قدس روز ایستادگی تمام جهان اسلام در برابر کفار و ستمگران و یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های مردم فلسطین در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

امام جمعه حسن‌آباد تاکید کرد: روز قدس فرصتی برای نزدیک شدن دل‌های مسلمین به یکدیگر است.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس متعلق به همه مردم جهان اسلام بوده و قوت بیداری‌های اسلامی که در کشورها صورت گرفته در گرو رویکرد ملت‌ها و به‌ویژه ملت ایران است.

در پایان هماهنگی‌های لازم میان کلیه نهادها و سازمان‌ها صورت پذیرفت و کلیه تمهیدات امنیتی، انتظامی، درمانی، اعتباری و تجهیزات ضروری، بهداشتی و زیباسازی و تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس و نماز روز عید فطر اندیشیده و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و مراسم عید سعید فطر با حضور کریم رئوف بخشدار حسن‌آباد، حجت‌الاسلام نهاوندی امام جمعه حسن‌آباد، شهردار حسن‌آباد، اعضای شورای شهر، قربانی مهر رئیس آموزش و پرورش، محمودوند رئیس پلیس راه حسن‌آباد و نمایندگان نیروی انتظامی، اورژانس و بسیج 375 شیخ کلینی برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول