اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج اصناف سپاه ناحیه ورامین:

حضور مردم در روز قدس تحریم‌ها را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج اصناف سپاه ناحیه ورامین گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بسیاری از تحریم‌ها را خنثی می‌کند و در واقع اثر مستقیم حضور مردم در راهپیمایی در تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی مسلمین جهان آشکار می‌شود.

حضور مردم در روز قدس تحریم‌ها را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، فتح‌الله فرجی ساعاتی پیش در بازدید از پایگاه‌های بسیج اصناف شهرستان ورامین گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس بسیاری از تحریم‌ها را کم‌رنگ و خنثی می‌کند، قدرت بازوی اسلام به سرکردگی ایران اسلامی را به حامیان کفر و شرک و نفاق نشان می‌دهد و در واقع اثر مستقیم حضور مردم در راهپیمایی در تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی مسلمین جهان آشکار می‌شود. 

فرمانده بسیج اصناف سپاه ناحیه ورامین عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن اجلاس سران غیر متعهدها به میزبانی تهران اهمیت روز قدس دو چندان می‌شود، چرا که در روز قدس چشم جهانیان به کشور عزیزمان ایران و میزان حضور مردم در صحنه به عنوان ام‌القرای جهان اسلام است.

وی ادامه داد: حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس می‌تواند پیام واضح و گویایی برای دشمنان اسلام داشته باشد، این حضور پررنگ بازتاب‌های گسترده‌ای در جهان دارد، قطعا جبهه اسلامی در سوریه تقویت می‌شود، پایه‌های حکومت سست رژیم اشغالگر قدس می‌لرزد، تعدی به مسلمین کمتر می‌شود و خون تازه در رگ‌های مبارزان اسلامی در جای جای جهان تزریق می‌شود.

فرجی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام عظمای ولایت، عقب ماندگی کشور در تمام ابعاد را از اهداف دشمن دانست و افزود: ما در حال جنگ تمام عیار جبهه استکبار به رهبری صهیونیسم و جبهه حق و عدالت اسلامی به رهبری جمهوری مقتدر اسلامی قرار داریم، در این بین تمام عناصر تأثیرگذار، متولیان فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و حتی علمی باید با تمام قدرت در صحنه حاضر شوند.

فرمانده بسیج اصناف شهرستان ورامین یادآور شد: در مقطع کنونی اسلام در اوج مظلومیت است، مسلمانان میانمار قتل عام می‌شوند، شیعیان بحرین به خاک و خون کشیده شدند، سعی در استحاله انقلاب عظیم مردم مصر شدت می‌یابد، اوضاع سوریه و یمن نیز دردناک است و در عربستان خفقان و سرکوبی شیعیان و حق‌طلبان تشدید می‌شود، اینها مظلومیت مسلمین را فریاد می‌کشد.

وی گفت: از مهم‌ترین شاخص‌های صهیونیست‌ستیزی، کفرستیزی و استکبارزدایی، حضور پررنگ و پرشور در راهپیمایی روز قدس است، هرچه حضور پررنگ‌تر باشد کف ترازو به سوی جبهه عدالت‌طلبی متمایل می‌شود و دشمن با علم کامل بر این امر تبلیغات خود برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در صحنه را آغاز کرده است.

فرجی در ارتباط با بصیرت‌افزایی در جوانان عنوان کرد: در تمام جلسات خود به روشنگری در مورد مسائل سیاسی روز بپردازید، جوانان را آگاه کنید، امروز در مقطع بسیار حساس و سرنوشت‌سازی قرار داریم و لحظه‌ای غفلت، انحراف در آینده را سبب می‌شود.

وی بیان کرد: بدانید هرگونه قصور و کوتاهی در راستای جذب نسل جوان و آشنا کردن آنها با معارف الهی و دینی سبب ایجاد مشکلاتی در آینده شده و قابل بخشش نیست، همه به‌ویژه سرگروه‌های طرح صالحین وظیفه داریم با اولویت آشنایی با معارف دینی برنامه‌های منسجم تدوین کنیم. 

فرجی اضافه کرد: امروز کانال‌های ماهواره‌ای با اعتبارات گسترده مالی صهیونیستی سعی در انحراف افکار جوانان، نوجوانان و حتی کودکان ما را دارند، تحمل دیگر کافی است، نباید سکوت کنیم.

فرمانده بسیج اصناف سپاه ناحیه ورامین در پایان بیان کرد: باید تمام برنامه‌های خود را بر پایه جذب بیش از پیش نسل جوان و هدایت این نسل مؤثر اجتماعی به سوی معنویات، علم و ادب و ارزش‌مداری بنیان‌گذاری کنید و بدانید که در فرماندهی، نیاز تمامی ارگان‌ها و نهادها از این جذب و برنامه‌ریزی استقبال صورت می‌گیرد. 

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول