اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:‌

روز قدس فرصت مبارزه با دشمنان انسانیت است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: روز جهانی قدس روز مبارزه با دشمنان بشریت و انسانیت بوده و هر کس در این راه گام بردارد در مسیر اهداف اسلام حرکت کرده است.

روز قدس فرصت مبارزه با دشمنان انسانیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در حاشیه نشست شورای اداری استان با بیان اینکه روز قدس روز معرفی قدرت اسلام است، اظهار داشت: قدس روزی بزرگ در دنیای اسلام به شمار می‌رود و ایران اسلامی پرچمدار این حرکت جهانی به ابتکار گرانقدر امام راحل برای اتحاد مسلمانان است.

وی افزود: روز قدس به عنوان ابتکار حضرت امام راحل، همواره بر تارک انقلاب اسلامی باقی می‌ماند و امسال از اهمیت خاصی برخوردار است.

استاندار هرمزگان نامگذاری روز قدس را سبب ترس رژیم اشغالگر قدس و تمام حامیانش خواند و اضافه کرد: با توجه به اینکه این رژیم منحوس از ابتدای تاسیس هیچ‌گاه کسی را در برابر خود ندیده؛ نامیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس بر وحشت آنان افزوده است.

رئیس شورای اداری استان اضافه کرد: حضرت امام خمینی (ره) با این اقدام موضوع فلسطین را نه تنها در اولویت جهان اسلام قرار دادند، بلکه جبهه مبارزه علیه رژیم صهیونیستی را به ظرفیت پایان‌ناپذیر اراده ملل ظلم‌ستیز و آزاده جهان در تمامی نسل‌ها مجهز ساختند.

عزیزی در پایان گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس علاوه بر اینکه پاسخ محکم و قاطعی به دشمنان است، نمایشی از عمق بصیرت و هوشیاری سیاسی و پایبندی ملت ایران به حرکت نورانی امام (ره) و شهدای گرانقدر کشور است.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول