اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

متولیان روز قدس، راهپیمایی این روز را باشکوه برگزار کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم ایران متولیان روز قدس هستند و باید امسال مراسم روز قدس را با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.

متولیان روز قدس، راهپیمایی این روز را باشکوه برگزار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یزدان جلالی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم روز قدس در این استان اظهار داشت: روز قدس نزد امت ایران و جوامع اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد و باید با تمام توان و استفاده از تمام امکانات این روز را گرامی بداریم.

وی افزود: هر چند روز قدس برای یک نقطه خاص از سرزمین فلسطین نامگذاری شده ولی امام راحل در اندیشه‌های خود اموری فراتر از مسجدالاقصی را در نظر داشتند.

جلالی با اشاره به فرمایشات امام راحل بیان داشت: مردم ایران متولیان روز قدس هستند و باید در سال جاری مراسم روز قدس را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط فعلی، ما شاهد آن هستیم که سرسپردگان استکبار جهانی در سکوت قرار دارند که این نتیجه دوراندیشی‌های امام راحل در نامگذاری روز قدس است.

وی ادامه داد: تمام دستگاه‌های متولی برگزاری مراسم روز قدس باید با به کارگیری تمام نیرو و توان خود برای هر چه باشکوه‌‌تر برگزار شدن این مراسم، تلاش کنند.

جلالی افزود: تمام مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید با حضور خود در کنار مردم در مراسم روز جهانی قدس برای زنده‌ نگه داشتن آرمان‌های روز جهانی قدس تلاش کنند.

وی با اشاره به صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به 24 ساعته شدن صدا و سیمای این استان ما از این نهاد انتظار داریم به عنوان کمیته اطلاع‌رسانی به صورت فعال برای پررنگ‌ کردن مراسم روز قدس تلاش کنند.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول