اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از نظر آموزشی، پرورشی و عمرانی

آموزش و پرورش خرم‌دره رتبه نخست را کسب کرد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: آموزش و پرورش خرم‌دره در بین مناطق 14 گانه رتبه نخست را از نظر آموزشی، پرورشی و عمرانی به خود اختصاص داد.

آموزش و پرورش خرم‌دره رتبه نخست را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، احمد بختیاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعالیت آموزش و پرورش از سال 1372 در خرم‌دره آغاز شد، اظهار داشت: در حال حاضر آموزش و پرورش خرم‌دره از نظر آموزشی، پرورشی و عمرانی رتبه نخست مناطق 14 گانه را کسب کرده است.

وی با اشاره به فعالیت‌ دولت‌های نهم و دهم در زمینه گسترش فضاهای آموزشی در این شهرستان خاطرنشان کرد: در دولت‌های نهم و دهم تعداد 24 پروژه عمرانی برای آموزش و پرورش خرم‌دره صورت گرفت که در تاریخ آموزش و پرورش این شهرستان مثال‌زدنی است.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره با بیان اینکه در سال جاری همه کارها را زودتر انجام داده‌ایم، اظهار داشت: همه کارهای آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید را دو ماه زودتر به پایان رسانده‌ایم.

وی افزود: ماه مرداد را به عنوان ماه پالایش در نظر گرفته‌ایم و با وجود اینکه همواره نقل و انتقال‌ها و ساماندهی‌ها در مرداد ماه صورت می‌گرفت، اما امسال همه این کارها تا پایان تیر ماه به اتمام رسید.

بختیاری با بیان اینکه در مرداد ماه نواقص برطرف می‌شود، گفت: ساماندهی و سازماندهی نیروها به پایان رسیده است.

وی به اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: این سند در 22 آذر سال 1390 توسط ریاست جمهوری رونمایی شد و اصل سند بر پایه قرآن و سیره حضرت پیامبر اسلام (ص) تدوین شده است.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره افزود: در امتداد همین سند در مدارس طرحهای مختلفی از جمله نهضت ملی حفظ قرآن کریم، سنجش باسوادی قرآنی، اجرای مسابقه درسهایی از قرآن، ایجاد مدارس قرآنی، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی، هوشمندسازی مدارس، انتقال مدارس از شیفت بعد از ظهر به شیفت صبح، استفاده از تکنولوژی نوین در تدریس، ایجاد و تولید محتوای الکترونیکی و اجرای نظام جدید آموزش 3-3-6 در حال انجام است.

وی در زمینه اجرای نظام 3-3-6 گفت: امسال دانش‌آموزان پایه پنجم از مدارس خود فارغ‌التحصیل نشده بلکه در پایه ششم همان آموزشگاه به تحصیل اشتغال خواهند داشت‌.

بختیاری به اقدامات صورت گرفته در زمینه هوشمندسازی مدارس اشاره و اضافه کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و در زمینه هوشمندسازی مدارس گام‌های خوبی برداشته شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول