اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش عسلویه:

تحول بنیادین حاصل تلاش 8 ساله کارشناسان آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش عسلویه گفت: طرح تحول بنیادین اهمیت زیادی دارد و حاصل تلاش 8 ساله کارشناسان آموزش و پرورش است.

تحول بنیادین حاصل تلاش 8 ساله کارشناسان آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه علی احمدی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان آموزش و پرورش منطقه عسلویه اظهار داشت: معلمان نقش بسیار مهمی در تعلیم و تربیت بر عهده دارند و توانمندسازی معلمان و ارتقای سطح علم و دانایی این قشر اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: در طرح تحول بنیادین برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای تقویت معنویت و اخلاق اسلامی در مدارس انجام شده و این امر موجبات اسلامی‌تر شدن مدارس می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه عسلویه به تشریح و تبیین سند تحول بنیادین و برنامه‌های آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید پرداخت و مسائل و مشکلات مدارس زیر مجموعه هر مجتمع را با تاکید بر پروژه مهر و شیوه‌نامه ساماندهی مورد بحث و بررسی قرار داد.

احمدی تصریح کرد: آموزش و پرورش امروز در یک مسیر تحولی قرار دارد و این تحول بنیادین که از مطالبات مقام معظم رهبری بوده و در دولت دهم محقق شده؛ حاصل تلاش 8 ساله کارشناسان تعلیم و تربیت بوده که در آن تلاش شده است آموزش و پرورش را که بر اساس فلسفه غربی بنیان‌گذاری شده بود تغییر داده و آن را بر اساس موازین و رویکرد اسلامی تداوم بخشد.

وی با بیان مسائل و نیازهای مجتمع‌ها و آموزشگاه‌های منطقه عسلویه خاطر نشان کرد: با توجه به شروع به موقع در روند پروژه مهر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تامین اعتبارات لازم ان‌شاءالله در مراسم بازگشایی مدارس شاهد یک فضای مناسب برای دانش‌آموزان روستاها باشیم.

احمدی از کوشش و همت ستاد پروژه مهر به سبب پیشرو بودن در سطح استان تقدیر کرد و اذعان داشت: هر چه سریع‌تر ثبت‌نام‌های اینترنتی و ثبت دروس در سیستم بکفا توسط مدیران مدارس صورت پذیرد.

وی به وضعیت پیش‌دبستانی‌ها که قصد فعالیت در سال تحصیلی جدید را دارند اشاره کرد و افزود: ابتدا باید مسیر اداری کسب مجوز و گزینش و تایید صلاحیت طی شود و در غیر اینصورت اجازه هیچگونه فعالیتی داده نخواهد شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول