اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش ایلام:

طرح ضیافت نور در آموزش و پرورش ایلام اجرایی شد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: طرح ضیافت نور در آموزش و پرورش ایلام اجرایی شد.

طرح ضیافت نور در آموزش و پرورش ایلام اجرایی شد

ابراهیم آبسالان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در راستای تکریم و ارائه خدمات به فرهنگیان در مناطق مختلف استان طرح ضیافت نور در استان ایلام اجرایی شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح خدمات مختلفی به جامعه فرهنگیان استان ایلام از جمله ارائه یک وعده غذای گرم به افراد شاغل و بازنشسته ارائه می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: طرح ضیافت نور از طرح‌های موفق وزارت آموزش و پرورش در ماه مبارک رمضان است که در استان ایلام نیز با موفقیت در حال اجراست.

آبسالان تصریح کرد: استقبال جامعه شاغل و بازنشسته فرهنگی از طرح ضیافت نور دلیل محکمی برای موفقیت‌آمیز بودن این طرح در استان ایلام است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: بر اساس آمار موجود حدود 57 هزار نفر از جامعه فرهنگیان استان ایلام مشمول اجرای این طرح می‌شوند.

وی ادامه داد: خدمات‌دهی به همکاران فرهنگی و خانواده‌های آنان از برنامه‌های تأثیرگذاری است که در راستای تکریم و منزلت معلمان در ماه رمضان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول