اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیرکل آموزش و پرورش فارس

مدیر جدید آموزش و پرورش کازرون معرفی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش فارس، مرتضی دیانتی نسب را به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش کازرون معرفی کرد.

مدیر جدید آموزش و پرورش کازرون معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، بعد از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید اداره آموزش و پرورش کازرون در باشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل آموزش پرورش فارس در سخنانی ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: پذیرش مسؤلیت در نظام جمهوری اسلامی به ویژه در آموزش و پرورش به خاطر بی‌نهایت بودن آستانه تربیت انسان، امری سهل و ممتنع بوده و از ظرافت و حساسیت خاصی برخوردار است.

محمدحسین روزیطلب گفت: استعداد انسان بالقوه و بی‌نهایت است و نیز رو به بی‌نهایت حرکت می‌کند و در این راستا کسانی که در عرصه آموزش و پرورش خدمت می‌کنند باید تلاش کنند و احساس مسؤلیت داشته باشند تا این استعدادها به بالفعل تبدیل شود.

وی در ادامه به اجرای طرح تحول سند بنیادین در نظام آموزش و پرورش کشور اشاره کرد و بیان داشت: طرح تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش از اصلی‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری در سال‌های سال بود که با مطالعات فشرده و تلاش کارشناسان آماده و توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد تصویب قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش یک حکم حاکمیتی مقام معظم رهبری است که در اجرای صحیح و درست آن باید تمام نیروهای حاضر در نهاد مقدس آموزش و پرورش و نیز تمام ارگان‌ها و نهادها مانند رزمنده‌ای مجاهد در عرصه نبرد تلاش داشته باشند.

روزیطلب تصریح کرد: ما در حال حاضر در جبهه جنگ فرهنگی با دشمن هستیم و در مقابله با آن یک اراده به تمام معنا می‌خواهد.

وی از مدیران آموزش و پرورش سراسر استان فارس خواست معلمان را از محتوای طرح تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش روشن و آگاه سازند.

این مسئول در پایان از احداث حدود 600 کلاس و نیز راه‌اندازی 150 کلاس پیش‌ساخته برای کلاس ششم ابتدایی در سطح استان فارس خبر داد و گفت: در راستای طرح تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش حدود 11 هزار مدرسه در فارس از امکانات هوشمند برخوردار شدند.

در ادامه مدیر جدید آموزش و پرورش کازرون نیز بیان کرد: امسال بزرگترین اتفاقات فرهنگی در سطح کشور در آموزش و پرورش در حال انجام است که بر اساس آن آموزش و پرورش از سردرگمی و روزمرگی در می‌آید.

مرتضی دیانتی نسب افزود: بر اساس محاسبات 13 هزار ساعت وقت دانش‌آموزان در 12 سال در اختیار آموزش و پرورش است که فرصت مغتنمی برای این نهاد مقدس به شمار می‌رود و بر طبق طرح تحول باید از تمام استعدادهای دانش‌آموزان بهره بگیرد و آنها را شکوفا کند.

وی گفت: با وحدت و هم‌دلی و نخبگانی که در اداره آموزش و پرورش کازرون وجود دارد، بر آن هستیم تا تمام تلاش خود را در راستای تحقق بهتر تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش که دغدغه مقام معظم رهبری است به کار  بندیم.

به گزارش فارس، در پایان این مرا سم از زحمات محسن توحیدیان مدیر آموزش و پرورش قبلی کازرون که به کسوت بازنشستگی نائل آمد تقدیر شد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول