اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

کمک به ارتقا آموزش و پرورش وظیفه همگانی است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: کمک به ارتقا کیفیت در آموزش و پرورش فرزندان و آینده‌سازان کرمانشاه و کشور وظیفه همگانی است.

کمک به ارتقا آموزش و پرورش وظیفه همگانی است

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، عصر امروز جلسه شورای آموزش و پرورش کرمانشاه در محل سالن جلسات استانداری استان برگزار شد.

دادوش هاشمی در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: کمک به ارتقا کیفیت در آموزش و پرورش فرزندان و آینده‌سازان کرمانشاه و کشور وظیفه همگانی خانواده‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها، ادارات، انجمن‌ها و مدیران است.

وی تصریح کرد: هوشمندسازی و تجهیز مراکز آموزشی به امکانات سخت و نرم‌افزاری فناوری‌های نوین ارتباطی، یک ضرورت غیرقابل انکار است و انجام پروسه وصل شدن مدارس به اینترنت و اینترانت ملی به امکانات و تجهیزات رایانه‌ای نیاز دارد، تجهیزاتی که ضرورت آموزش عصر ارتباطات است.

هاشمی اظهار کرد: کمک به هوشمندسازی مدارس فرزندانمان، جزو نخستین وظایف ضروری همه مردم و مسئولان استان است.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد با همکاری همه افراد دلسوز تا پایان سال‌جاری، تمام آموزشگاه‌های شهرهای استان به اینترانت ملی وصل شود و در آموزش و پرورش استان رعایت همه استانداردهای مدارس پیشرفته محقق شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: تحقق این ایده‌آل‌های افتخارآمیز، هزینه‌های مادی و معنوی بسیاری را طلب می‌کند که تامین آنها بر عهده مسئولان، مدیران و چهره‌های علمی فرهنگی استان است.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول