اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آموزش و پرورش عسلویه خبر داد

ساخت مهمانسرای آموزش و پرورش در عسلویه و نخل تقی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای آموزش و پرورش عسلویه از ساخت مجردسرای آموزش و پرورش در عسلویه و نخل تقی در سال جاری خبر داد.

ساخت مهمانسرای آموزش و پرورش در عسلویه و نخل تقی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عبدالله نادری در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در سطح استان و کشور است و توجه به دغدغه‌های آموزشی و تربیتی در این منطقه اهمیت زیادی دارد.

وی رفع نیازمندی‌های آموزش و پرورش را یکی از مسائل مهم قلمداد و ادامه داد: ما باید در زمینه آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری بیشتری کنیم و با توجه به ظرفیت و توانمندی دانش‌آموزان، سطح آموزشی منطقه را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش عسلویه یادآور شد: اهمیت مسائل آموزشی ما را بر آن داشت پس از جذب اعتبارات 106 میلیارد تومانی دولت، رفع نیازهای آموزشی و پرورشی منطقه عسلویه را در اولویت قرار داده و سپس به مشکلات دیگر منطقه بپردازیم.

نادری به نشست ویژه آموزش و پرورش استان اشاره و تصریح کرد: برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش در استان با موضوع ویژه عسلویه و به دنبال آن اخیرا جلسه‌ای در دفتر معاونت برنامه‌ریزی استانداری در راستای بررسی مسائل و مشکلات عسلویه در واقع نشان‌دهنده توجه ویژه نظام، دولت و مسئولان استانی به منطقه عسلویه است.

وی از تلاش، پی‌گیری و برنامه‌ریزی صحیح آموزش و پرورش منطقه عسلویه در راستای ارتقاء سطح علمی منطقه تشکر کرد.

این مسئول از ساخت مجردسرای آموزش و پرورش در شهر عسلویه و نخل تقی خبر داد و افزود: تکمیل خانه‌های سازمانی در عسلویه، احداث 5 سوله برای هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش و جذب اعتبار برای تعمیر و تجهیز مدارس نیز بخشی از مصوبات جلسات مذکور در استان است که لازم است از دیدگاه سازنده استاندار، معاونت برنامه‌ریزی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان، نماینده مردم منطقه در مجلس و فرماندار شهرستان کنگان تشکر کنیم.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول