اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

آموزش و پرورش زنجان 15 هزار فرهنگی فعال دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: آموزش و پرورش استان زنجان 15 هزار و 500 فرهنگی فعال دارد.

آموزش و پرورش زنجان 15 هزار فرهنگی فعال دارد

امیر نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با اقداماتی که از سوی مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در مناطق چهارده‌گانه این اداره کل صورت گرفته آموزش و پرورش استان آماده بازگشایی مدارس است.

وی با اشاره به اینکه از سال تحصیلی آینده سیستم تحصیلی 6-3-3 در آموزش و پرورش اجرایی می‌شود، اضافه کرد: اقدامات لازم در مدارس استان زنجان به منظور پیاده‌سازی این سیستم صورت انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نمادی از سیستم تحصیلی اسلامی و دینی است، افزود: مقام معظم رهبری همواره بر تنظیم و تدوین این سند تاکید داشته‌اند.

وی همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اجرایی‌شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس افزود: پس از تدوین این سند مقام معظم رهبری بر درست و اصولی اجرایی‌شدن این سند در مدارس تاکید بسیاری دارند.

نظری با اشاره به اینکه امسال 177 هزار دانش‌آموز در مدارس استان زنجان مشغول به تحصیل می‌شوند، تعداد فرهنگیان فعال در آموزش و پرورش استان زنجان را 15 هزار و 600 نفر در مقاطع مختلف تحصیلی عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به جذب مربی ورزش در کشور و به تبع آن در استان زنجان افزود: در حال حاضر به تعداد زنگ‌های ورزش معلم ورزش در استان زنجان وجود دارد.

لازم به ذکر است، به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان امسال دانش‌آموزان و فرهنگیان زنجانی در 8 هزار و 260 کلاس درسی و در قالب 2 هزار و 200 مدرسه سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول