اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش طرقبه شاندیز:

دین‌باوری جوانان مهم‌ترین برنامه آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس:رئیس آموزش و پرورش شهرستان طرقبه و شاندیز گفت: دین‌باوری نسل جوان و دانش‌آموزان از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریتی آموزش و پرورش طرقبه شاندیز است.

دین‌باوری جوانان مهم‌ترین برنامه آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز ظهر امروز در آغاز ماموریت کاری خود در این شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه شهر طرقبه و شاندیز با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

موسی شیرمحمدی در این دیدارها با اشاره به آغاز مراحل اجرایی طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش اظهار کرد: نگاه ویژه به مباحث آموزشی و پرورشی در مدارس شهرستان و دقت در دین‌باوری نسل جوان و دانش‌آموزان از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریتی آموزش و پرورش طرقبه شاندیز است.

شیرمحمدی اظهار کرد: با یاری همه‌جانبه آموزش و پرورش توسط دستگاه‌ها می‌توان به تربیت صحیح نسل جوان که خواسته مقام معظم رهبری از این سیستم آموزشی کشور است، دست یافت.

وی گفت: در راه رسیدن به این هدف خطیر، حمایت معنوی امام جمعه شهرستان، پشتوانه محکمی برای آموزش و پرورش است.

در این دیدار امام جمعه شهرستان طرقبه شاندیز با بیان نقش بی‌بدیل آموزش و پرورش در تربیت نسلی مومن و متعهد به باورهای عمیق دینی و اسلامی  بر همبستگی و همراهی بیشتر حوزه‌های علمیه شهرستان با آموزش و پرورش تاکید کردند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول