اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قصرشیرین:

مسیر‌ راهپیمایی قدس در قصرشیرین مشخص شد

خبرگزاری فارس: فرماندار قصرشیرین گفت: راهپیمایی روز قدس امسال رأس ساعت 12 و از مسیر خیابان معلم تا مسجد جامع در شهرستان مرزی قصرشیرین برگزار می‌شود.

مسیر‌ راهپیمایی قدس در قصرشیرین مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین پروین امروز در جلسه هماهنگی برگزاری روز قدس اظهار کرد: تدبیر امام راحل و شناخت ایشان از دشمنان اسلام روز آخرین جمعه ماه رمضان را برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین روز قدس اعلام کرد تا مسلمانان جهان در این روز با اتحاد و انسجام مایه یأس دشمنان شوند.

پروین افزود: ملت‌های مسلمان منطقه امروز به تأسی از این پیام امام و انقلاب اسلامی به مبارزه با رژیم‌های خودکامه پرداختند و موج بیداری اسلامی را به حرکت درآوردند.

وی ادامه داد: در این برهه از زمان راهپیمایی روز قدس از اهمیت خاصی برخوردار است و مردم شهرستان مرزی قصرشیرین هم‌چون دیگر مردم مسلمان در این روز برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و سایر ملل مظلوم جهان فریاد عدالت‌خواهی سر خواهند داد.

فرماندار قصرشیرین افزود: راهپیمایی روز قدس دارای پیام‌های خاصی برای دشمنان اسلام است.

پروین با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی روز قدس فراهم شده است تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس امسال راس ساعت 12 و از مسیر خیابان معلم تا مسجد جامع در شهرستان مرزی قصرشیرین برگزار می‌شود.

حجت‌الا‌سلام علی ملکی نیز گفت: دفاع از مظلوم در دین اسلام یک تکلیف شرعی است و در آیین و مذهب ما دفاع از هر شخص مظلوم واجب است‌.

ملکی تصریح کرد: امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با شناخت و بینش خاص خود دنیا را متحول کرد.

وی گفت: یکی از عوامل اصلی گرویدن ادیان و مذاهب دیگر به دین اسلام راهپیمایی روز قدس است‌.

امام جمعه قصرشیرین گفت: دشمن مترصد رسیدن به اهداف خود برای ضربه‌زدن به نظام و اسلام است ولی مردم با حضور آگاهانه خود هم‌چون انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب تقویت آرمان‌های انقلاب خواهند شد.

ملکی شرکت در راهپیمایی روز قدس را لبیک به فرمایشات امام راحل، مقام معظم رهبری، دانست و آن را حجتی در برابر پروردگار متعال، رسول اکرم(ص)، آیات قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت عنوان کرد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول