اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

حضور در راهپیمایی روز قدس باید پررنگ‌تر از هر سال باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: این روزها ملت مظلوم فلسطین احساس پیروزی می‌کند، بنابراین راهپیمایی روز قدس امسال باید پررنگ‌تر از سال‌های قبل باشد.

حضور در راهپیمایی روز قدس باید پررنگ‌تر از هر سال باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اظهار داشت: با بیداری اسلامی رژیم صهیونیستی نگران و متزلزل شده و یاران صمیمی خود همچون حسنی مبارک را از دست داده است.

وی افزود: این روزها ملت مظلوم فلسطین احساس پیروزی می‌کند، بنابراین راهپیمایی روز قدس امسال باید پررنگ‌تر از سال‌های قبل باشد.

منتظری همچنین مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد و بیان داشت: امام راحل (ره) روز جهانی قدس را روز احیای اسلام و روز هشدار به ابر قدرت‌ها معرفی کرد و قیام ملت‌ها در این روز را تکلیف مسلمانان دنیا دانست.

وی تلاش آمریکا و متحدانش در تشدید کردن اوضاع داخلی سوریه را نتیجه نگرانی آنها از بیداری اسلامی در خاورمیانه دانست و تصریح کرد: تروریست‌ها از سوی عربستان و ترکیه تقویت می‌شوند.

منتظری اذعان داشت: گروه تروریستی القاعده که آمریکا به بهانه نابودی آنها به افغانستان و عراق لشکرکشی کرد، امروز از سوی آمریکا حمایت می‌شود تا در سوریه به جان مردم بی‌گناه و بی‌دفاع این کشور بیفتند.

وی با تسلیت شهادت حضرت علی (ع) به فضائل و مناقب آن حضرت پرداخت و گفت: امیرالمومنین (ع) بهترین الگویی است که پیامبر مکرم اسلام (ص) بارها و بارها او را ستوده است.

خطیب جمعه شهربابک به برخی از روش‌های حکومتی و برخوردهای آموزنده حضرت علی (ع) پرداخت و ابراز داشت: بعضی از ویژگی‌های ایشان مانند غذا خوردن، لباس پوشیدن، عبادت کردن و ... منحصر به فرد بوده و ما توان انجام آنها را مانند آن حضرت نداریم.

منتظری تصریح کرد: بسیاری از برخوردهای عملی و رفتاری و اخلاقی امام علی (ع) در رابطه با حقوق مومنان، پدر و مادر، همسایه و حق همسر و فرزند می‌تواند بهترین الگو و نمونه برای شیعیان آن حضرت باشد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول