اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

راهپیمایی روز قدس با بیداری اسلامی گره خورده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با بیداری و خیزش‎های اسلامی و با سرنوشت مردم کشورهای منطقه گره خورده است.

راهپیمایی روز قدس با بیداری اسلامی گره خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند با بیان اینکه روز قدس نماد فریاد مظلومیت ملل مسلمان جهان در مقابل کفر و استکبار و صهیونیسم جهانی است، گفت: روز قدس را باید با تمام وجود گرامی بداریم، زیرا این روز، روز احیای اسلام، اظهار وجود امت اسلامی و روز مقابله با مستکبران، روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و هشدار به ابرقدرت‌ها است، باید با حضور در صحنه و شعارهای کوبنده این روز را گرامی داشت.

وی افزود: روز قدس طلیعه آزادی فلسطین از چنگال رژیم خون‌خوار صهیونیستی است و حضرت امام خمینی (ره) با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، ناقوس نابودی رژیم صهیونیستی را به دست مسلمانان سراسر جهان به صدا درآورد.

وی با بیان اینکه روز قدس امسال در حالی برگزار می‌شود که جهان شاهد افول دیکتاتورها و حکام وابسته به استکبار جهانی در منطقه است، بر برگزاری هر چه باشکوه روز قدس در شهرستان پلدختر تاکید کرد.

لروند افزود: روز جهانی قدس، با گذشت نزدیک به 33 سال این حرکت اصیل و انقلابی نه تنها ضعیف نشده، بلکه هر سال ابعاد وسیع‌تری به خود گرفته و به آرمان تمام ملت‌های مسلمان تبدیل شده است و امسال مسلمان در روز قدس با این امید به صحنه خواهند آمد که در آینده‌ای نه چندان دور، شر رژیم صهیونیستی و دیکتاتورهای وابسته به استکبار جهانی از سر ملت‌های مسلمان کوتاه شده است.

خطیب نماز جمعه پلدختر گفت: پیروزی مقاومت لبنان در جنگ 33 روزه، هیمنه پوشالی صهیونیست را درهم شکست و جنگ 33 و 22 روز ثابت کرد که بنیان اسرائیل هم‌چون لانه عنکبوت است و حزب‌الله با رمز یا علی (ع) و یا زهرا بعد از 33 روز رژیم اشغالگر قدس را وادار به عقب‌نشینی کردند.

وی علت پیروزی حزب‌الله را ایمان و ولایت‌پذیری دانست و افزود: مقاومت 33 روزه حزب‌الله، قدرت توهمی صهیونیست و شکست ناپذیری ارتش این رژیم غاصب را شکست و صهیونیستی که شش روز بر همه اعراب فائق آمده بودند، برایشان سنگین بود که چنین شکست خورده‌اند و رژیم اشغالگر قدس با طرح ایجاد خاورمیانه جدید و خلع سلاح حزب‌الله حمله را آغاز کردند، ولی با مقاومت شدید حزب‌الله مواجه شدند، خیلی از افراد تصور می‌کردند که صهیونیست دژ شکست ناپذیر است، اما جنگ 33 روزه این تصور را از بین برد.

امام جمعه پلدختر گفت: با پیروزی حزب‌الله توهم ثبات اسرائیل مبدل به بی‌ثباتی شد و این پیروزی اقتدار پوشالی و هول‌انگیز نیروی هوایی صهیونیست قدرت اطلاعاتی موساد، نقش موثر غرب و عرب‌ها در حمایت از اسرائیل در مقابل حزب‌الله را به لطف خدا و به صورت یکپارچه فرو ریخت و موجی از بی‌اعتمادی، تار و پود دولت جعلی رژیم صهیونیست را دربر گرفت.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول