اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هشترود:

روز قدس رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه هشترود با بیان اینکه روز قدس رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان است، گفت: روز قدس اوج مبارزه با رژیم صهیونیستی و روز اتحاد جهان اسلام است.

روز قدس رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان است

 به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سید سعید رشادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه هشترود اظهار کرد: در روز جهانی قدس مسلمانان با راهپیمایی و حضور گسترده، اتحاد بیش از پیش خود را به رخ دشمنان اسلام و قرآن می‌کشند و به ایادی استکبار و همدستانش اعلام می‌کنند که تا آزادی کامل قدس آماده جانفشانی هستند.

وی تصریح کرد: امروز استکبار جهانی و کسانی که با اسلام دشمنی دیرینه دارند، مسلمانان را در گوشه و کنار دنیا به جان هم انداخته‌اند و ما وظیفه داریم برای خنثی کردن این توطئه‌ها با تمام قوا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به صحنه اتحاد مسلمانان علیه آنها تبدیل کنیم.

رشادی اظهار کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار علیه رژیم صهیونیستی در راستای لبیک به ندای امام راحل و منویات مقام عظمای ولایت وظیفه‌ انسانی، اعتقادی و اسلامی تمام مسلمانان است.

خطیب جمعه هشترود اضافه کرد: روز جهانی قدس از یادگاران ارزشمند امام راحل و تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی در برابر مستکبران و زورگویان عالم است.

وی گفت: روز جهانی قدس همچنین فرصتی بزرگ برای اتحاد و انسجام جهان اسلام و پایداری ملت‌های مسلمان در برابر جهان غرب و استکبار است.

امام جمعه هشترود در ادامه گفت: در زمان حال الگوی جوانان باید بصیرت حضرت علی (ع) باشد و نسل امروز باید با فرهنگ شهادت، ایثار و معنویت آشنا شوند زیرا جوانان امروزی نقش مهمی در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی دارند.

رشادی در ادامه نسل جوان امروزی را با بصیرت‌تر و عمیق‌تر از نسل گذشته دانست و افزود: امروز دشمنان قصد انحراف جوانان ما را دارند اما جوانان ما با توجه به بصیرتی که دارند و الگویی که از ائمه اطهار و امام علی (ع) گرفته‌اند هرگز موفق نخواهند شد.

 دشمنان اعتقادات جوانان را مورد هجمه قرار داده‌اند

وی خطاب به جوانان گفت: دشمنان اعتقادات شما را مورد هجمه قرار داده‌اند و شماها باید با شرکت گسترده خود در نمازهای جماعت و جمعه مشت محکمی بر دهان آنها بزنید.

خطیب جمعه هشترود حضرت علی (ع) را صدای عدالت و انسانیت دانست و افزود: تحقق عدالت بدون دفاع از مظلوم امکان ندارد و یکی از شاخص‌های عدالت‌طلبی این است که در کنار مظلوم باید بی‌تفاوت نبوده و در مقابل مظلومان عالم حساس باشیم.

رشادی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه به شب‌های قدر اشاره کرد و افزود: لیلةالقدر میعاد انسان با خداست شبی که در آن طلوع فجر برای انسان‌ها از سوی خداوند سلامتی و صحت به ارمغان می‌آورد.

وی افزود: تقدیر و تصویب اعمال یک ساله انسان توسط ملائکه به امام زمان (عج) می‌رسد.

خطیب جمعه هشترود از شب‌های قدر به عنوان اوج معنویت رمضان یاد کرد و افزود: زندگی مومن در این شب رنگ خدایی می‌گیرد.

امام جمعه هشترود با آرزوی موفقیت به مدال‌آوران المپیک گفت: آنها نام ایران را در دنیا سربلند کردند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول