اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالوس:

حضور مردم در روز قدس سیلی محکمی بر صورت دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چالوس حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس را سیلی محکمی همچون سال‌های گذشته بر صورت دشمنان اسلام دانست.

حضور مردم در روز قدس سیلی محکمی بر صورت دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، حجت الاسلام محمد مهدی راشدی نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چالوس، اظهار کرد: روز قدس روز بیداری اسلامی است و مسلمانان جهان برای آزادسازی قدس شریف به راهپیمایی می‌پردازند و هر سال شاهد برگزاری پرشورتر آن هستیم.

وی افزود: رمز سربلندی و موفقیت انسان مسلمان، رعایت تقوا و پرهیزگاری و دوری از ناپاکی است و همه باید در این مسیر تلاش کنند.

خطیب جمعه چالوس به ایام شهادت امام علی(ع) اشاره کرد و ادامه داد: حضرت علی(ع) همواره در کنار پیامبر اسلام(ص) بوده و قبل از همه دعوت پیامبر(ص) را اجابت کرد و در زمان هجرت پیامبر(ص) نیز فداکاری و ایثار کرد.

راشدی نوری تاکید کرد: مقاومت مسلمانان و ایستادگی در مقابل زورگویان موجب شده تا امروز شاهد ظلم‌هایی در سوریه شویم و این کشور را به کشوری بحرانی تبدیل کنند.

خطیب جمعه چالوس با اشاره به سالروز پیروزی جنگ 33 روزه لبنان گفت: این پیروزی که با رشادت و اقتدار جوانان لبنانی بود که به‌عنوان روز مقاومت اسلامی نام گرفت.

به گزارش فارس، سیدعلی اکبر طاهایی استاندار مازندران نیز امروز در نماز جمعه شهرستان چالوس شرکت کرد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول