اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

بیداری اسلامی از برکات روز قدس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهواز بیداری اسلامی و پیروزی حزب‌الله در لبنان و جنگ ۳۳ روزه را از برکات روز قدس دانست و بر برگزاری باشکوه این روز همچون سال‌های گذشته تاکید کرد.

بیداری اسلامی از برکات روز قدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اظهار داشت: امیدواریم روزی فرا برسد که هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شده و این غده سرطانی برداشته و نابود شود.

وی گفت: روز قدس یادگار ارزشمند امام بعد از تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی و روزی است که پیروزی اسلام در آن رقم خواهد خورد.

امام جمعه موقت اظهار امیدواری کرد: به زودی شاهد روزی باشیم که وعده امام (ره) مبنی برنابودی اسرائیل تحقق یابد و قدس شریف آزاد شود.

حیدری گفت: با وجودی که برخی دولت‌های اسلامی مانع برگزاری مراسم روز قدس می‌شوند اما به فضل الهی برکات این روز در جهان به ثمر نشسته و کشور‌ها یکی پس از دیگری به کاروان حامیان قدس و مردم مسلمان فلسطین می‌پیوندند.

وی در ادامه با اشاره به 23 مرداد روز مقاومت اسلامی گفت: علت نامگذاری این روز به نام مقاومت اسلامی، پیروزی مردم مقاوم فلسطین در جنگ 33 روزه علیه رژیم صهیونیستی است که به برکت دعاهای مومنان و امام زمان (عج) حاصل شد.

حیدری تصریح کرد: هیچ پیروزی به اندازه جنگ 33 روزه مردم مسلمان غزه بر اسرائیل اینقدر گران تمام نشده و برای مسلمانان جهان شیرین نبوده است.

 

*وهابیت در خدمت اسرائیل است

خطیب جمعه اهواز همچنین به برگزاری گردهمایی مشورتی با حضور سران 12 کشور در تهران برای حل بحران سوریه اشاره کرد و گفت: امیدواریم همفکری صاحبنظران و سیاستمداران به نتیجه برسد و آرامش توام با پیروزی اسلام و نابودی جبهه کفر جهانی بر سوریه حاکم شود.

حیدری با اشاره به اینکه وهابیون همه تلاش و حمایت خود را از آمریکا و اسرائیل علیه مسلمانان به کار بسته‌اند، خاطرنشان کرد: وهابیون شیعیان کمربسته یزیدبن معاویه هستند که رذالت و پستی را به حد ‌‌نهایت رسانده و برای خدمت به اسرائیل دست به کشتار مسیحیان می‌زنند.

 

*اجلاس بزرگ غیرمتعهد‌ها در تهران

امام جمعه موقت اهواز همچنین در ادامه برگزاری شانزدهمین اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در تهران را از 5 تا 10 شهریور یادآور شد و گفت: این همایش بزرگ‌ترین اجلاس بین المللی است که در جمهوری اسلامی از پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت فوق العاده این اجلاس، تصریح کرد: از امسال به مدت سه سال ایران ریاست کشورهای غیرمتعهد را بر عهده خواهد داشت که مایه خیر و برکت برای کشورهای جهان سوم در مقابله با اسرائیل و آمریکا خواهد بود.

 

*عبدولی؛ قهرمان واقعی است

خطیب جمعه اهواز همچنین در بخش دیگری از خطبه‌های امروز موفقیت جوانان ایران زمین در مسابقات المپیک را یادآور شد و با اشاره به ناداوری‌های صورت گرفته در این رقابت‌های جهانی و حذف عبدولی کشتی گیر خوزستانی گفت: همانطور که رئیس جمهور نیز اعلام کرد از نظر امت ما قهرمان بزرگ‌‌ همان سعید عبدولی قهرمان خوزستانی است که مظلومانه قهرمانی خود را به اثبات رساند.

حیدری تاکید کرد: شایسته است از جوانان موفق این مسابقات جهانی آن طور که شایسته آنهاست تجلیل شود.

 

*حل مشکل مرغداری‌های خوزستان

امام جمعه موقت اهواز همچنین با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی و ورشکستگی 30 درصد کارخانه‌های مرغداری در استان گفت: از سازمان جهاد کشاورزی، استانداری، صنعت و معدن و تجارت و دیگر دستگاه‌های متولی انتظار می‌رود به این مشکل رسیدگی کنند.

حیدری تاکید کرد: تعطیلی این کارخانه‌ها باعث بیکاری عده زیادی کارگر و افزایش قیمت مرغ برای مصرف کنندگان در بازار خواهد شد و تعادل و تثبیت قیمت نسبی این کالای مورد نیاز در بازار را برهم خواهد زد.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول