اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

حضور معاون رئیس جمهور در راهپیمایی روز قدس زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با حضور حجت‌الاسلام تاج‌الدینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور، راهپیمایی روز قدس در زنجان برگزار می‌شود.

حضور معاون رئیس جمهور در راهپیمایی روز قدس زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید حسینی امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده راهپیمایی روز قدس در استان زنجان به صورت باشکوه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: با حضور حجت‌الاسلام تاج‌الدینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور، راهپیمایی روز قدس در زنجان با شور و اشتیاق بیشتری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته راهپیمایی روز قدس شهر زنجان از خیابان امیر کبیر آغاز و در امامزاده سید ابراهیم (ع) پایان می‌یافت، افزود: با توجه به تغییر محل برگزاری نماز جمعه، راهپیمایی مردم زنجان در سال جاری از میدان کوچه مشکی آغاز می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: مردم با راهپیمایی در مسیر خیابان رهبری و عبور از میدان قائم در مصلی بزرگ زنجان قطعنامه راهپیمایی را قرائت می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور در نماز دشمن‌شکن جمعه از دیگر برنامه‌های این روز است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی برای این روز در نظر گرفته شده است.

حسینی با اشاره به اینکه مردم زنجان همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند، افزود: ‌با توجه به رونق بیداری اسلامی راهپیمایی سال جاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه از سه سال گذشته حرکت‌های بیداری اسلامی در کشورهای جهان آغاز شده است، افزود: مردم جهان به اهمیت حضور خود در صحنه پی برده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان محکومیت سکوت قدرت‌های منطقه را در برابر ظلم به مردم مسلمان جهان را از اهداف این راهپیمایی عنوان کرد و افزود: مقابله با ظلم و ریشه‌کن کردن رژیم غاصب اسرائیل از دیگر اهداف این راهپیمایی عظیم است.

وی بر ضرورت حضور گسترده در این راهپیمایی تاکید کرد و افزود: مردم استان زنجان همچون سال‌های گذشته حضور آگاهانه‌ای در این راهپیمایی خواهند داشت.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول