اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سردشت زیدون بهبهان:

روز قدس روز برافراشته شدن بیرق اسلام در سراسر جهان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سردشت زیدون بهبهان گفت: روز جهانی قدس روزی است که بیرق و پرچم اسلامی را در سراسر جهان برافراشته خواهیم کرد.

روز قدس روز برافراشته شدن بیرق اسلام در سراسر جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام ابراهیم قائمی ظهر امروز در نخستین خطبه‌های نماز جمعه سردشت زیدون اظهار داشت: در جنگ نابرابر 33 روزه و 22 روزه غزه باوجود تبلیغات گسترده رژیم صهیونیستی، ثابت شد این رژیم پلید تهی از توانمندی‌های مورد ادعاست.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه به دنبال تحقق خاورمیانه جدید بود اما به فضل پروردگار این توطئه نیز شکست خورد.

خطیب جمعه سردشت زیدون بهبهان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و امریکا بعد از شکست در لبنان و نوار غزه به فکر انتقام‌گیری افتاد و فضای داخلی جمهوری اسلامی را با فتنه 88 غبارآلود کردند، که با مدیریت مدبرانه رهبری و بصیرت و آگاهی ملت قهرمان ایران این توطئه نیز با شکست مواجه شد.

قائمی در فراز دیگری از خطبه‌های نماز جمعه سردشت زیدون، با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور بیان داشت: اسرای ما در سخت‌ترین شرایط عظت اسلام و ایران را حفظ کردند و در برابر دشمن سر تسلیم فرود نیاوردند.

وی تصریح کرد: رزمندگان اسلام نه تنها در صحنه جنگ بلکه در اسارت هم شجاع و قوی بودند بنابراین قدر این آزاداگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را باید بدانیم.

امام جمعه سردشت زیدون همچنین با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، گفت: جمعه آخر ماه مبارک رمضان مصادف است با روز قدس که همه ما وظیفه داریم در این مراسم شرکت کنیم تا مشت محکمی به دهان نجس رژیم صهیونیستی بزنیم.

قائمی در پایان اضافه کرد: روز قدس فقط روز فلسطین نیست روز اسلام و روز امت اسلامی است، روزی است که بیرق و پرچم اسلامی را در سراسر جهان برافراشته خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول