اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کاشان:

روز قدس موجب سرنگونی دیکتاتورها شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه کاشان، روز قدس را یکی از عوامل سرنگونی دیکتاتورها و جکومت وابسته منطقه قلمداد کرد.

روز قدس موجب سرنگونی دیکتاتورها شد

محمد رضوان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به تعبیر امام خمینی(ره) که روز قدس روز اسلام است اظهار داشت: ما 33 سال است که روز قدس را هر سال پرشورتر و گسترده‌تر از سال قبل برگزار می‌کنیم و هر سال بر کشورهای حامی و حامیان ملت فلسطین در سراسر جهان اضافه می‌شود.

وی روز قدس امسال را متمایز از سال‌های گذشته خواند و سقوط سران کشورهای حامی آمریکا و اسرائیل را یکی از دستاوردهای راهپیمایی‌های روز جهانی قدس دانست و افزود: روز قدس امسال به دلیل سقوط مبارک، بن‌علی، قذافی و سایر سران کشورهای حامی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از حال و هوای ویژه‌ای نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است.

معاون فرماندار ویژه کاشان، حضور در راهپیمایی روز قدس را نوعی امر به معروف دانست و بیان داشت: حضور در راهپیمایی روز قدس امر به معروفی در راستای فراموش نشدن اشغال قبله نخستین مسلمانان به دست رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

این مسئول افزود: قبله اول مسلمانان جهان مکانی است که پیامبر اکرم(ص) از آنجا به معراج رفته و سالیان متمادی به سمت آن نماز خوانده و امروز همه مسلمانان باید از این مکان مقدس محافظت کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان تأکید کرد: امروز با حضور همه‌جانبه در روز جهانی قدس و ادای این فریضه، باید حس استکبارستیزی در روحیه مسلمان جهان بیش از گذشته تقویت شود. 

وی، راهپیمایی روز قدس را یک تعظیم شعائر دانست و با اشاره به اینکه روز قدس روز بیزاری‌طلبی از دشمنان اسلام و نظام است یادآور شد: راهپیمایی مسلمانان جهان روز قدس در روحیه مردم مظلوم فلسطین برای ادامه مبارزه با رژیم غاصب اشغالگر قدس می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

مسئول ستاد مناسبت‌های شهرستان کاشان از مردم شهیدپرور این شهرستان دعوت کرد تا با حضور همه‌جانبه و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس و با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ضمن نشان دادن خشم خود از متجاوزان، کاخ ظلم را در کشورهای آمریکا و اسرائیل به لرزه درآورند. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول